Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako uštedjeti pri kupovini hrane?

Kako uštedjeti pri kupovini hrane?

Kako uštedjeti pri kupovini hrane?
  • Objavljeno: Nedjelja, 04.10.2015.
  • Broj pregleda: 60
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Troškovi života su sve veći, stoga je potrebno poduzeti pametne mjere kojima ćete uštedjeti. Na hrani se treba najmanje štedjeti, ali ne treba biti rastrošan. Donosimo vam savjete i strategije koje će vam pomoći uštedjeti pri kupovini namirnica, bez žrtvovanja njihove kvalitete.

Planirajte unaprijed

Izbjegavajte spontane odlaske u kupovinu jer ćete vjerojatno kupiti više od onoga što vam treba i nećete racionalno razmišljati. Napravite listu stvari koje vam trebaju prema potrebama i onome što planirate jesti. Nemojte u dućan ići gladni jer su istraživanja pokazala da onda kupujemo najviše, i to potpuno bespotrebno. Pregledavajte kataloge za idućih nekoliko dana i svoju prehranu planirajte prema onome što je na akciji u katalozima.

Provjerite koje su namirnice najbolji mogući borci protiv raka.

Odaberite zdravije jer je to i jeftinije

Zdrava prehrana će vam pomoći uštedjeti novac. Prije svega, regulirajte veličinu porcija. Nemojte kupovati grickalice, već svježe voće i povrće. Novac kojeg biste potrošili na sokove, potrošite na mlijeko i mliječne proizvode. Obratite pažnju na veličinu i količinu porcija koju možete dobiti iz jedne namirnice. Podijelite ukupnu cijenu proizvoda na broj porcija. Ako je cijena jedne porcije razumna, onda kupite proizvod. Ako žudite za nečim slatkim, kupite voće s većim udjelom šećera ili pak med. Med je malo skuplji, ali dugoročno gledano je i isplativiji.

Provjerite najbolji vodič kroz veličinu porcija.

Kupujte sezonsko voće i povrće

Sezonsko voće i povrće je obično jeftino. Prilagodite svoju prehranu trenutnom godišnjem dobu. Tako ćete jesti zdravije i ukusnije. Tijekom ljetnih mjeseci uživajte u lubenicama, breskvama, nektarinama, dinjama i slično. Tijekom proljeća uživajte u kupusu, jagodama, trešnjama i višnjama.

Provjerite koja hrana sadrži manje od 40 kalorija.

Iskoristite akcije i kupone

Planiranje obroka prema onome što će biti na akciji može značajno smanjiti troškove, naročito ako koristite kupone. Prikupljajte kupone, nemojte ih bacati i iskoristite ih dok vrijede. Akcije su odlične jer za manje novca možete kupiti više, a neke stvari potom zamrznuti i iskoristiti poslije.

Pročitajte što trebate znati o zamrzavanju voća i povrća.

Nosite ručak od kuće

Iskoristite ostatke od jučerašnje večere ili ručka i ponesite ih na posao. To je odličan način da uštedite novac, a da pri tome točno znate što jedete. Napravite sendvič, ponesite malo voća ili pak tortilju punjenu povrćem.

Kupujte smrznute i konzervirane proizvode

Oni su pristupačniji, a nutritivna razlika gotovo da i ne postoji. Smrznuto i konzervirano voće i povrće može dugo stajati i ne gubi svoja svojstva. Opskrbite hladnjak smrznutim povrćem kako biste uvijek imali zdrav prilog. Kada koristite konzervirane proizvode, dobro ih isperite kako biste uklonili višak soli.

Provjerite koju hranu ne smijete zamrzavati.

Uštedite na proteinima

Meso je odličan izvor proteina, ali postoje i drugi izvori koji su jeftiniji. To su grah, mahunarke ili jaja. Jedite vegetarijanski tip prehrane bar jednom tjedno kako biste povećali unos zdravih namirnica, a istovremeno i uštedjeli. Jaja su odličan izvor proteina, a možete ih jesti za doručak, ručak ili večeru.

Pročitajte koje su zdravstvene prednosti jaja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije