Ovo su najgori napitci za mršavljenje koje trebate izbjegavati!

Ovo su najgori napitci za mršavljenje koje trebate izbjegavati!

Ovo su najgori napitci za mršavljenje koje trebate izbjegavati!
  • Objavljeno: Četvrtak, 21.05.2020.
  • Broj pregleda: 5.212
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Mnogi od nas paze što unose u organizam, broje kalorije, izbjegavaju masnu i tešku hranu, ali ne paze što piju. Odabir zdravog i hranjivog napitka može ubrzati metabolizam, ublažiti apetit i smanjiti broj unesenih kalorija.

Najgori napitci za mršavljenje

Gazirana pića

Svaki put kad popijete bocu gaziranog soka, u tijelo unosite stotine praznih kalorija. Odlučite li za dijetalnu verziju ovog pića, neće puno postići. Istraživanja pokazuju da prebacivanje s običnih na dijetalne i light verzije gaziranih pića može imati samo kratkotrajnu korist. Dugoročno ćete svejedno dobivati na težini.

Voćni sokovi

Sok može imati čak i više kalorija nego gazirani sok, ali ima i više hranjivih tvari. Ako želite u organizam unijeti vitamine i antioksidanse, bez dodanog šećera, popijte 100% prirodni voćni sok. Prije kupovine soka, svakako provjerite njegov sastav, udio šećera i bojila. Broj unesenih kalorija možete smanjiti ako pomiješate malo soka s vodom.

Energetska pića

Većina sportskih i energetskih pića su kalorijske bombe. Iako neka sadrže hranjive tvari, vitamine i minerale, njih možete pronaći i u niskokaloričnoj verziji. Tijekom vježbanja, tijelo je najbolje hidratizirati vodom.

Kava s dodacima

Nakon što kavi dodate arome, šlag ili vrhnje, ona postaje visokokalorični napitak. Neke sadrže i do 570 kalorija, što je vrijednost jednog obroka. Ako ste ljubitelj kave, dodajte malo obranog mlijeka i prirodni zaslađivač kako biste smanjili unos nepotrebnih kalorija.

Kokteli

Špriceri i kokteli sadrže brdo šećera, umjetnih bojila i hrpu kalorija. Ako pazite na prehranu, trebali biste u potpunosti izbjegavati alkohol i gazirana pića.

Najbolji napitci za mršavljenje

Obična voda

Zamijenite li gazirana pića s vodom smanjit ćete unos kalorija. Popijete li dvije čaše vode prije jela, smanjit ćete apetit i pojesti manje. Voda zaista ima pozitivan učinak na metabolizam.

Sok od povrća

Sok od povrća je hranjiv kao voćni sok, ima upola manje kalorija, ali i više natrija. Jedna čaša soka od rajčice ima 41 kaloriju, dok sok od naranče sadrži 122 kalorije. Odaberete li sok s celulozom i vlaknima, smanjit ćete apetit i lakše kontrolirati glad.

Smoothie

Izmiksajte bananu, jagode, borovnice i malo vode ili mlijeka. Uz izradu vlastitog smoothieja, možete kontrolirati sastojke. Gotovi i kupovni smoothieji sadrže sladoled, med ili druge zaslađivače koji sadrže mnoštvo kalorija. Napravite smoothie i tako ćete kontrolirati sastojke. Najbolji izbor su obrano mlijeko ili alternativa, kao što je bademovo mlijeko, i svježe ili smrznuto voće.

Mliječni napitci

Mlijeko ili jogurt pozitivno utječu na organizam i uz njih možete izgubiti kilograme. Odaberite obrano mlijeko ili ono s malo masnoće.

Crna kava

Nedostaje li vam energije, odaberite kavu umjesto gaziranih ili energetskih napitaka. Crna kava gotovo ne sadrži kalorije i bogata je antioksidansima. Istraživanja su pokazala umjerena konzumacija kave može popraviti raspoloženje i koncentraciju, a može i smanjiti rizik od dijabetesa tipa 2 i nekih vrsta raka.

Zeleni čaj

Zeleni čaj je izvrstan izbor ako vam nedostaje energije. Osim što ne sadrži kalorije, zeleni čaj stimulira gubitak kilograma jer ubrzava metabolizam i topi masne stanice. Učinci zelenog čaja vrijede i nakon nekoliko sati, stoga slobodno popijte čaj barem dva puta dnevno.

Svjetlo pivo

Pivo vam neće pomoći da izgubite na težini, ali je bolji i hranjiviji izbor od drugih alkoholnih pića. U 350 ml svijetlog piva, nalazi se oko 100 kalorija.

Vezani sadržaj:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije