Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Nikada ne ignorirajte ove simptome!

Nikada ne ignorirajte ove simptome!

Nikada ne ignorirajte ove simptome!
  • Objavljeno: Četvrtak, 09.11.2017.
  • Broj pregleda: 983
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Nikada ne ignorirajte ove simptome!
Izvor slike: Depositphoto

Neke simptome i nuspojave nikada ne bismo trebali zanemariti. Iako ne moraju značiti ništa opasno, ponekada mogu ukazivati na ozbiljnija stanja.

Pukotine na usnama

Ovo može značiti da vašem organizmu nedostaje željezo, cink i vitamin B (B3, B2 i B12), što je uobičajeni slučaj među vegetarijancima, jer ne konzumiraju dovoljno tih vitamina i hranjivih tvari u svakodnevnoj prehrani.

Ovih 7 ključnih simptoma ukazuje na nedostatak vitamina B12!

Problem možete riješiti konzumacijom blitve, kikirikija, leće, mesa peradi, lososa, tune, jaja i školjaka. Također nemojte zaboraviti na brokulu, crvenu papriku, kelj i cvjetaču.

Crveni osip na licu i gubitak kose

Ako imate ove simptome, to znači da tijelu nedostaje vitamina B7 (vitamin kose).

Jedite kuhana jaja, losos, avokado, gljive, cvjetaču, soju, orahe, maline i banane.

Crvene ili bijele promjene na koži, slične aknama

Te promjene možete primijetiti na licu, rukama, bedrima i leđima. Prema riječima stručnjaka, ovo je simptom pretjerane prisutnosti masnih kiselina i nedostatka vitamina A i D.

Da biste riješili problem, odbacite trans-masti (margarin) i biljnu mast, i povećavajte unos zdravih masnoća.

Zeleno povrće, mrkva, slatki krumpir i crvena paprika sadrže vitamin A. Vitamin D ćete najbolje nadoknaditi desetominutnim izlaganjem suncu.

Ukočenost i trnci u rukama i nogama

Ako osjetite ukočenost i trnce u rukama i nogama, vjerojatno vam nedostaje vitamina B (folna kiselina, B6 i B12) koji je povezan s perifernim živcima. Nedostatak ovog vitamina, također može uzrokovati anemiju, depresiju, neravnotežu hormona i umor.

Za rješavanje problema, najbolje je jesti piletinu, rakove, školjke, grah, jaja, repu, šparoge i špinat.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije