Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ovo su najzdravije namirnice u siječnju!

Ovo su najzdravije namirnice u siječnju!

Ovo su najzdravije namirnice u siječnju!
  • Objavljeno: Utorak, 02.01.2018.
  • Broj pregleda: 1.147
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Ovo su najzdravije namirnice u siječnju!
Izvor slike: Pixabay

Jabuke

Jabuka pripada skupini najzdravijeg voća na svijetu, ali i namirnicama s najvećom količinom pesticida. Bilo bi dobro kupovati organske jabuke. Jabuka sadrži malo zasićenih masti, kolesterola i soli. Odličan je izvor dijetalnih vlakana, a jako dobar izvor vitamina C.

Jabuke možete pripremati na različite načine, a mi vam predlažemo muffine od jabuka i zobenih pahuljica.

Naranče

U ovom razdoblju je naranča najukusnija, najsočnija i najzdravija. Naranča također pripada skupini najzdravijih namirnica svijeta, a zbog svoje pristupačnosti je i jedna od najčešće konzumiranih. Naranča sadrži jako malo zasićenih masti, kolesterola i soli. Dobar je izvor tiamina, folne kiseline i kalija, a odličan izvor dijetalnih vlakana i vitamina C.

Pripremite juhu od mrkve, đumbira i naranče!

Grejp

Grejp je čudesno voće odličnih nutritivnih svojstava. Sadrži malo zasićenih masti, kolesterola i soli. Grejp treba konzumirati pažljivo, naročito ako uzimate lijekove jer može utjecati na njihovo djelovanje. Jako je dobar izvor dijetalnih vlakana, a odličan izvor vitamina A i C.

Isprobajte smoothie od špinata i grejpa za jačanje imuniteta!

Kivi

Tako mali a tako ljekovit, kivi potiče zdravlje cjelokupnog organizma. Jedan kivi dnevno je sasvim dovoljan da zamijeni uzimanje multivitamina. Dobar je izvor dijetalnih vlakana, vitamina E, kalija i bakra, a odličan izvor vitamina C i K.

U kiviju počnite uživati na malo drugačiji način i pripremite ukusni smoothie od špinata i kivija.

Ananas

Primamljivog je izgleda, a još primamljivijeg okusa i mirisa. Ananas je jedna od najzdravijih namirnica u svijetu. Dobar je izvor dijetalnih vlakana, tiamina, vitamina B6 i bakra. Odličan je izvor vitamina C i mangana. Ananas je jako ukusan sam po sebi, bez ikakvih dodataka. No, to ne znači da ga samo tako i trebate konzumirati.

Pripremite tortu od ananasa i mrkve!

Nar

Prepun je slatkih bobica koje imaju čudesno djelovanje na zdravlje cjelokupnog organizma. Dobar je izvor dijetalnih vlakana i folne kiseline. Sadrži malo zasićenih masti, kolesterola i soli. Odličan je izvor vitamina C i K.

Za pravo uživanje u sezonskim blagodatima, pripremite ovu ukusnu nar piletinu s kus kusom!

Cikla

Savršen je dodatak zdravoj prehrani. Može potaknuti apsorpciju hranjivih tvari i spriječiti nastanak niza medicinskih stanja. Dobar je izvor vitamina C, željeza i magnezija. Sadrži jako malo zasićenih masti i kolesterola. Odličan je izvor dijetalnih vlakana, folne kiseline, kalija i mangana.

Isprobajte detoksikacijski smoothie od cikle!

Prokulice

Prokulica je mala, ali niti malo nutritivno beznačajna. Pospješit će zdravlje cjelokupnog organizma i svakako treba postati dio vaše svakodnevne prehrane. Dobar je izvor tiamina, riboflavina, željeza, magnezija, fosfora i bakra. Sadrži jako malo zasićenih masti i kolesterola. Odličan je izvor dijetalnih vlakana, vitamina A, C, K, B6, folne kiseline, kalija i mangana. Prokulica ima gorkast okus koji se velikom broju ljudi ne sviđa, naročito djeci.

Pripremite ukusne pljeskavice od prokulica i luka!

Cvjetača

Jedna je jedna od najzdravijih kupusnjača. Za razliku od ostalih vrsta kupusnjača, cvjetača je izrazito blagog okusa koji odgovara za pripremu raznih jela. Dobar je izvor proteina, tiamina, riboflavina, niacina i magnezija. Sadrži jako malo zasićenih masti i kolesterola. Odličan je izvor dijetalnih vlakana, vitamina C, K, B6, folne kiseline, pantotenske kiseline, kalija i mangana.

Za potpuno uživanje u njenom okusu, predlažemo ovu ukusnu juhu od cvjetače i badema!

Kupus

Kupus se često konzumira za detoksikaciju cjelokupnog organizma, koju je potrebno s vremena na vrijeme raditi. Dobar je izvor tiamina, kalcij, željeza, magnezija, fosfora i kalija. Sadrži malo zasićenih masti i kolesterola. Odličan je izvor dijetalnih vlakana, vitamina C, K, B6, folne kiseline i mangana.

Isprobajte sok od kupusa i đumbira!

Kelj

Kelj pripada skupini zelenog lisnatog povrća. Jako je zdrav, pristupačan i jednostavan za pripremu. Sadrži malo zasićenih masti i kolesterola. Dobar je izvor dijetalnih vlakana, proteina, tiamina, riboflavina, folne kiseline, željeza, magnezija i fosfora. Odličan je izvor vitamina A, C, K, B6, kalcija, kalija, bakra i mangana.

Pripremite tjesteninu s keljom i ricottom!

Špinat

Špinat, kao i kelj, pripada skupini zelenog lisnatog povrća. Sadrži malo zasićenih masti i kolesterola. Dobar je izvor niacina i cinka, a odličan izvor dijetalnih vlakana, proteina, vitamina A, C, E, K, tiamina, riboflavina, vitamina B6, folne kiseline, kalcija, željeza, magnezija, fosfora, kalija, bakra i mangana. Špinat je jedna od najzdravijih namirnica koju možete konzumirati. Pristupačan je, jednostavan za pripremu i ukusan.

Isprobajte omlet s mladim špinatom!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije