Prehranom protiv povišenog kolesterola

Prehranom protiv povišenog kolesterola

Prehranom protiv povišenog kolesterola
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 4.810
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Nema smisla poricati činjenicu da je zdrava prehrana prva linija obrane kada je u pitanju kolesterol. Ove namirnice trebali biste smanjiti u svojoj prehrani ili čak potpuno eliminirati ukoliko vam je dijagnosticiran povišen kolesterol.

Proizvodi od punomasnog mlijeka

S proizvoda poput sladoleda ili punomasnog sira prebacite se na dijetne jogurte ili na manje bogate mozzarella sireve.

Prerađeni mesni proizvodi

Kobasice, salame, hrenovke i sl. loše će utjecati vašu na razinu kolesterola, kad ih kupujete tražite one s manje masnoća poput pilećih hrenovki i kobasica.

Pomfrit

Kaže se da je pomfrit pravi ubojica. Ne postoji gotovo ništa gore što možete učiniti za povišeni kolesterol od naručiti veliku porciju pomfrita.

Tropska ulja

Kokosovo ulje, avokadovo i sl. Iako razina lošeg kolesterola u njima varira pokušajte ih zamijeniti uljima koja sadrže zdravije masnoće poput maslinovog.

Kolači

Kolači, posebno tvornički upakirana slatka peciva i kolači.

Ali postoje i namirnice koje će vam pomoći u borbi protiv povišenog kolesterola. Ovo su neke od njih, pa ih ukomponirajte u svoju prehranu.

Bademi

Samo četvrtina šalice badema dnevno može sniziti razinu kolesterola za oko 4,4 posto, tvrde znanstvenici. I ostali orašasti plodovi su dobri, ali bademi predvode, naravno ne oni prženi na ulju, nego neprerađeni.

Zobena kaša

Instant pakiranja u vrećicama jednako su dobra koliko i tradicionalna zobena kaša. Poseban učinak ćete postići ukoliko kaši dodate neko šumsko voće.

Morski plodovi

Riba bogata Omega-3 masnim kiselinama spada u skupinu namirnica poznatih po dobrim masnoćama, a posebno riba poput lososa i tunjevine.

Crveno vino

Čaša kvalitetnog crvenog vina može vam pomoći sniziti kolesterol i u borbi protiv ostalih srčanih oboljenja.

Soja

Sojin grah i općenito proizvodi od soje pomažu smanjiti kolesterol.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije