Šparoge i top 5 recepata

Šparoge i top 5 recepata

Šparoge i top 5 recepata
  • Objavljeno: Subota, 08.05.2021.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Sezona je šparoga, mnogima omiljenog sezonskog povrća specifičnog okusa i zaista brojnih benefita za zdravlje. Šparoge su dobar izvor vlakana, folne kiseline, vitamina A, B, C, E, K i kroma. Šparoge čuvaju zdravlje kostiju i vid, pomažu regulirati šećer u krvi te jačaju imunološki sustav.

Šparoge sadrže visoki udio proteina, što je izvrsno za vegetarijance koji ih obožavaju i spremaju na razne načine. Šparoge se uglavnom koriste u slanim receptima, a izvrsno pašu s jajima pa ih većina tako i sprema.

Ovi recepti sa šparogama osvojit će vas jednostavnošću, a jedinstveni okus šparoga učinit će svako jelo posebnim.

1. Losos sa šparogama u umaku od senfa i meda

Brza i zdrava večera bogata omega-3 mastima, proteinima, vitaminima A, B, C, E i folnom kiselinom, a okus šparoga izvrsno paše uz slatko-kiselo-slanu kombinaciju umaka i ribe.

2. Kremasta juha od šparoga

Ova krem juha od šparoga je dobar izvor kalija, vitamina A i C, željeza, folne kiseline, magnezija i selena. Krem juha od šparoga je ukusno i zdravo predjelo koje će voljeti i oni najmanji, a možete ju poslužiti i toplu i hladnu te ukrasiti po želji.

3. Salata od šparoga, tune i rajčica

Ako ste ljubitelj šparoga, ova salata će vas oduševiti. Osim što je lagana i ukusna, sadrži mnogo nutrijenata koji se nalaze u samim šparogama, ali i drugim sastojcima. Osim toga, ne morate staviti sve sastojke iz recepta, uz šparoge možete dodati jaja, blitvu ili drugo povrće po želji i napraviti fin i cjelovit obrok po vašoj mjeri.

4. Kajgana od šparoga i blitve

Šparoge i jaja se izvrsno nadopunjuju pa je ova jednostavna kajgana sa sezonskim šparogama odličan izbor za doručak ili večeru.

5. Napitak od šparoga za bolji san

Ovaj izvrstan napitak od šparoga pomoći će vam da pobijedite nesanicu, opustite tijelo i smanjite razinu stresa i anksioznosti. Napitak od šparoge konzumirajte jednom dnevno, a za najbolji efekt, popijte nakon ručka ili nakon popodnevnog međuobroka kako bi se tijelo stiglo opustiti i dobiti sve potrebne blagodati sastojaka.

Vezani sadržaj:

Najnovije

Najčitanije