Top 10 recepata s avokadom

Top 10 recepata s avokadom

Top 10 recepata s avokadom
  • Objavljeno: Petak, 12.04.2019.
  • Broj pregleda: 2.241
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Jako malo namirnica ima tako dobra nutritivna svojstva kao što ih ima avokado. Iako ga neki izbjegavaju zbog visokog udjela masti, važno je naglasiti da avokado sadrži uglavnom mononezasićene masne kiseline koje pomažu u regulaciji razine kolesterola.

Avokado možemo jesti u sendviču, kao dodatak salati i ostalim jelima, smoothieju i raznim umacima. Iz tog vam razloga otkrivamo top 10 recepata s avokadom po izboru redakcije CentraZdravlja.

1. Salata od avokada i jaja

Salata s avokadom i jajima je odlična ideja za lagani ručak kojeg možete ponijeti na posao, a koji će vas dugo držati sitima.

2. Humus od avokada

Tek je nekoliko sastojaka potrebno za ovaj savršen humus od avokada. Humus je inače jedan od najzdravijih namaza, a kad mu dodamo avokado dobivamo nepogrešivu kombinaciju okusa i nutrijenata.

3. Tjestenina s avokadom, rajčicama i limetom

Ovu ukusnu i osvježavajuću tjesteninu s avokadom možete pripremiti kao topli ručak ili hladnu večeru.

4. Poširana jaja s avokadom i rajčicom

Kada bismo morali opisati savršen doručak to bi onda definitivno bila poširana jaja s avokadom i rajčicom.


5. Juha od avokada i tikvica

Osim u konkretnim jelima, avokado odlično pristaje i juhama. Predlažemo da isprobate ovu juhu s avokadom i tikvicama.

6. Avokado punjen jajima

Punjeni avokado je odličan izbor za jednostavan i zdrav doručak.

7. Tortilje s povrćem i avokadom

Tortilje, svježe povrće i avokado su sve što nam treba za brz i hranjiv ručak.

8. Čokoladna torta s avokadom

Zdrava čokoladna torta? Ako ste mislili da je nemoguće onda će vas ovaj recept uvjeriti suprotno.

9. Čokoladni puding od avokada

Čokoladni puding od avokada je još jedan dokaz da i slastice mogu biti zdrave!

10. Smoothie od avokada i jagode

Isprobajte smoothie od avokada u kombinaciji s jogurtom i nahranite organizam zdravim mastima, ugljikohidratima i proteinima.

Najnovije

Najčitanije