Što jesti za zdrav doručak?

Što jesti za zdrav doručak?

Što jesti za zdrav doručak?
  • Objavljeno: Nedjelja, 31.03.2019.
  • Broj pregleda: 33.528
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Zdrav doručak je ključan za uspješan dan. Iako to uglavnom neki vide kao jednostavan mit, prvi obrok u danu je doista ključan jer predstavlja temelj zdrave prehrane za odrasle i djecu. Svako jutro je gotovo isto - žurimo se jer se bojimo da kasnimo, a posljedica toga je odlazak od kuće bez doručka.

Sljedeća stvar koju činimo je ​kupnja krafne ili drugih proizvoda koji su bogati nezdravim šećerima i ugljikohidratima. Imajte na umu da započinjanje dana s hranjivim obrokom daje energiju tijelu i mozgu, a time i povećava produktivnost. Ako preskočite obrok ujutro, do ručka ćete osjetiti iscrpljenost, a vjerojatno ćete se teško koncentrirati na obaveze koje stoje pred vama.

Osim toga, ako ste do sada preskakali doručak kako bi izgubili kilograme, odmah prestanite! Trebali biste znati da je to loša navika jer doručak ​​pomaže u kontroli tjelesne težine. Čak i ako žurite na posao i niste jutarnji tip, obrok možete pripremiti večer prije te pojesti svoj zdravi doručak na poslu. Čak i ako žurite na posao i niste jutarnji tip, obrok možete pripremiti večer prije te pojesti svoj zdravi doručak na poslu.

Ali što bismo trebali jesti za doručak? Vlakna, niskomasni proteini, voće i povrće, cjeloviti ugljikohidrati i niskomasni mliječni proizvodi su glavni sastojci za zdrav i hranjiv doručak. Postoje brojne kombinacije za one koji žele razmotriti poboljšanje svojih dosadašnjih navika.

Primjeri zdravog doručka

  • Cjelovite žitarice. Zaboravite na sve one lijepo obojene kutije žitarica koje su najvjerojatnije prepune nezdravih rafiniranih ugljikohidrata i šećera. Odaberite umjesto njih cjelovite žitarice kao što su zobene pahuljice koje možete obogatiti orašastim plodovima i svježim voćem. Složeni ugljikohidrati i vlakna duže će vas držati sitima, a i smanjiti rizik od srčanih bolesti i dijabetesa.

  • Quinoa se smatra pravim blagom kad je riječ o njenim prehrambenim vrijednostima. Sadrži sve aminokiseline koje naše tijelo treba. Osim toga, bogata je kalcijem, željezom, magnezijem, vlaknima i bakrom, i prirodno je bez glutena. Prokuhajte jednu šalicu mlijeka (možete koristiti bademovo mlijeko) i quinou. Dodajte cimet i ekstrakt vanilije, i pirjajte dok smjesa ne postane kremasta i prilično gusta.

  • Jogurt i granola. Ovakav primjer doručka izvrstan je način da probudite metabolizam. Pripremite domaću granolu u količini potrebnoj za nekoliko dana, svako jutro ju pomiješajte s jogurtom i imate spreman zdravi doručak u tek nekoliko minuta.

  • Voće i sir. Nema specijalnih trikova za zdrav doručak. U stvari, postoje brojne mogućnosti koje mogu osigurati bitne hranjive tvari koje tijelu trebaju za pravilan rad. Doručak se može sastojati od voća i sira, brzog i jednostavnog obroka za početak radnog dana. Niskomasni sir pojedite sa svojim omiljenim voćem.
  • Smoothie. Postoji niz recepata koje možete isprobati. Na primjer, smoothie od banane, borovnice i sojinog mlijeka je dobar antioksidans. Banane i jagode, jagode i kivi, marelice i mango, breskve i marelice, borovnice, možete se zabaviti isprobavajući razne ukusne kombinacije. Možete zamijeniti mlijeko s običnom nemasnim jogurtom i koristiti smrznuto voće umjesto svježeg. Nemojte dodavati šećer ili druga umjetna sladila.

Bez obzira volite li više slani doručak ili slatki odaberite namirnice bogate hranjivim tvarima i brze recepte koje možete napraviti u bilo kojem trenutku. Za uravnotežen stil života, nemojte preskočiti ovaj najvažniji obrok kojim treba započeti svaki dan.

Vezani sadržaj:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije