Kako uništavate zobene pahuljice?

Kako uništavate zobene pahuljice?

Kako uništavate zobene pahuljice?
  • Objavljeno: Nedjelja, 30.06.2019.
  • Broj pregleda: 135.802
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Zobene pahuljice su savršen doručak. Jednostavne su i ukusne. Pripadaju skupini cjelovitih žitarica i mogu se konzumirati na različite načine.

Najbolje od svega jest to što se mogu kuhati u vodi. Tada nabubre i u vašem želudcu zauzmu puno mjesta, a za vas to znači da je manja porcija dovoljna da se osjećate dugo sitima. Ne sadrže puno vlakana, ali sasvim dovoljno da pomognu u regulaciji razine kolesterola i pospješe rad probavnog sustava.

Jedete preveliku porciju

Samo zato što su zdrave ne znači da ih možete puno jesti. Oko 1/2 šalice zobenih pahuljica je sasvim dovoljno. Tako ćete unijeti 150 kalorija, ali ako ne uzmete u obzir i dodatke s kojima ih jedete, kao što su mlijeko ili voće. S dodacima će broj kalorija porasti na otprilike 300. Doručak će biti zasitan, ali neće uzrokovati debljanje.

Dodajete previše šećera

Postoje razni načini da zasladite svoje zobene pahuljice, ali ni u čemu nemojte pretjerivati. Med je zdrav, kao i smeđi šećer, ali sve to sadrži kalorije. Umjesto da koristite takva sladila, radije počnite koristiti cimet, nezaslađeni kakao prah ili ekstrakt vanilije. Okus će i dalje biti odličan, a kalorija će biti puno manje.

Dodajte previše sušenog voća

Ako je u pitanju voće, to ne znači da možete pretjerivati. Sušeno voće sadrži više kalorija od svježeg voća. Preskočite sušeno voće i radije dodajte smrznuto ili svježe. Smrznuto voće može sadržavati dodane šećere pa to pažljivo provjerite tijekom kupnje. Ako dodajete svježe voće, dodajte samo sezonsko jer je ono najukusnije i najzdravije.

Stavljate previše orašastih plodova

Sigurno mislite da ne možete pogriješiti s orašastim plodovima, koliko god da ih stavite. Oni sadrže proteine i zdrave masti, a sve je to potrebno vašem tijelu, naročito u jutarnjim satima. Upravo zbog visokog udjela masti, bez obzira što je riječ o zdravim mastima, orašasti plodovi sadrže puno kalorija. Prekomjerna konzumacija orašastih plodova će uzrokovati prekomjeran unos kalorija, a u konačnici i nakupljanje suvišnih kilograma. Dovoljno je dodati jednu šaku orašastih plodova u zobene pahuljice.

Ne kupujete obične zobene pahuljice, već one s dodanim okusima

One vam možda jesu ukusnije, ali nisu toliko zdrave. Zobene pahuljice s dodanim okusima sadrže puno šećera. Uzimajte obične, po mogućnosti organske zobene pahuljice i sami obogatite njihov okus. Uz sve to, obične zobene pahuljice apsorbiraju više vode od onih koje su obogaćene okusima. Za vas to znači dulji osjećaj sitosti i bolji rad probavnog sustava.

Ne dodajete ništa

Ponekad ljudi zobene pahuljice jedu samo s vodom ili mlijekom. To možete povremeno raditi, ali nemojte da vam to postane navika. Doručak treba sadržavati niz hranjivih tvari, a to nećete postići ako u zobene pahuljice nećete dodavati neke namirnice. Dodajte jednu šalicu svježeg voća, malo orašastih plodova i žličicu cimeta. Možete ih jesti s mlijekom ili vodom, ovisi o tome kako vam je draže. Tako će zdjela zobenih pahuljica sadržavati 300 do 400 kalorija, što je sasvim dovoljno za zasitan i zdrav doručak.

Vezani sadržaj:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije