Zdravlje i vitamin C

Zdravlje i vitamin C

Zdravlje i vitamin C
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 22.11.2010.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vitamin C pomaže tijelu u održavanju zdravog tkiva i jakog imunološkog sustava, te pomaže u apsorpciji željeza. Vitamin C se smatra moćnim saveznikom ako pokušavate izbjeći ili izliječiti prehladu ili druge bolesti. Zajedno s kalcijem i željezom, također je važan dio prehrane koja se suprotstavlja trovanju olovom.

Preporučeni dnevni unos (RDA) za odrasle muškarce iznosi 90 mg, a za odrasle žene je 75 mg. Nedavna istraživanja dovode u pitanje učinkovitost vitamina C u obliku tableta. Najbolji način da dobijete vitamin C je iz ovih izvora hrane. Možda ćete biti iznenađeni saznanjem da naranče nisu broj jedan!

Guava je bogata vitaminom C. Pola šalice voća sadrži 188 mg vitamina C i 56 kalorija. Jedite voće sirovo.

Vjerojatno pomislite odmah na citrus kada se sjetite jačanja imunološkog sustava i vitamina C, ali crvene paprike nude solidnu dozu hranjivih tvari. Pola šalice sirove crvene paprike sadrži 142 mg vitamina C i 20 kalorija.

Uvijek možete dodati crvenu papriku salatama i raznim jelima.

Kivi je bogat vitaminom C. Jedan srednji kivi sadrži 70 mg vitamina C i 46 kalorija. Plod se obično jede sirov i uvijek možete pokušati napraviti neki desert s kivijem.

Tko ne želi naranču, kada treba vitamin C? Jedna srednja naranča sadrži 70 mg vitamina C i 62 kalorije. Ako vam je draža u tekućem obliku, 3 / 4 šalice soka od naranče sadrži 61-93 mg vitamina C i 79-84 kalorija.
Zelena paprika nudi 60 mg vitamina C u pola šalice, sa samo 15 kalorija. Kada je kuhana, pruža 51 mg vitamina C.

Sok od grejpa osigurava gotovo istu količinu vitamina C kao zelena paprika: 3 / 4 šalice sadrži 50-70 mg vitamina C i 71-86 kalorija.

Pijenje soka od povrća pruža obilje hranjivih tvari, uključujući vitamin C (i, ako je sok rajčice, zdravu dozu likopena). Dobit ćete 50 mg vitamina C i 34 kalorije u 3 / 4 šalice soka od rajčice.

Jagode su pune vlakna i antioksidansa, uključujući i vitamin C. Pola šalice jagoda sadrži 49 mg vitamina C i 27 kalorija.

Ne morate biti vegetarijanac da bi uživali u prokulicama koje sadrže 48 mg vitamina C, 300 mg vitamina K i samo 28 kalorija.

Jedna četvrtina srednje dinje ima 47 mg vitamina C i 51 kaloriju.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije