Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Istraživanja otkrivaju koji su to najstresniji poslovi!

Istraživanja otkrivaju koji su to najstresniji poslovi!

Istraživanja otkrivaju koji su to najstresniji poslovi!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 13.11.2017.
  • Broj pregleda: 178
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Istraživanja otkrivaju koji su to najstresniji poslovi!
Izvor slike: Depositphotos

Stres je bolest modernog doba i nažalost, teško ga je izbjeći. U većini slučajeva, glavni izvor stresa je naše radno mjesto. Kakav god posao bio, stres je prisutan kod nekih češće, a kod drugih rjeđe.

Izvršni odbor za zdravlje i sigurnost napravio je istraživanje najstresnijih poslova u Velikoj Britaniji.

Stres se najčešće pojavljuje kod socijalnih radnika, zatim slijede njegovatelji, pravnici i nastavnici, te biznismeni.

Isprobajte ovih 6 savjeta za brzo uklanjanje stresa!

Radna mjesta na kojima se stres najrjeđe pojavljuje su obrtnički zanati, proizvodna postrojenja i poslovi koji zahtijevaju ručnu izradu.

Istraživanja također pokazuju da tvrtke koje zapošljavaju veći broj ljudi, izazivaju dodatan stres kod pojedinaca. Žene su sklonije stresu. U dobi između 25.i 34. godine i 45. i 54. godine, razina stresa je prosječna ili malo iznad prosjeka, dok je razdoblje između 35. i 44. godine najstresnije u životu žene. Muškarci se najčešće bore s većom količinom stresa između 45. i 54. godine života.

Istraživači su otkrili da unutar jedne godine 1.610 osoba (od 100.000 radnika u Velikoj Britaniji) pati od težeg oblika depresije, stresa ili tjeskobe. Stres i anksioznost su u stalnom porastu, a povezani su s prevelikim opterećenjem na poslu, nedostatkom samopouzdanja, nesigurnošću i nasilnim ponašanjem kolega.

Ako ste pod svakodnevnim stresom, postoje metode koje ublažavaju stres, zabrinutost i anksioznost. U svakoj stresnoj situaciji, zaustavite misli i radnje, i nekoliko puta udahnite sporo i duboko. Usporeno i duboko disanje daje tijelu signal da je sve pod kontrolom i da nema razloga za paniku. Kontrolirano disanje je definitivno povezano s našim osjećajima, stanjem uma i razinom stresa.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti