Najbolje vježbe za savršene noge!

Najbolje vježbe za savršene noge!

Najbolje vježbe za savršene noge!
  • Objavljeno: Srijeda, 03.07.2013.
  • Broj pregleda: 1.709
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Čvrste, duge i dobro oblikovane noge su nešto što svaka žena priželjkuje. Previše vremena provodite sjedeći, a to će potaknuti nakupljanje kilograma na području cijelog tijela, naročito donjeg dijela.

Istezanjem mišića kukova i učvršćivanjem mišića stražnjice ovaj trening će potaknuti rad donjeg dijela tijela, učvrstiti bedra i stražnjicu. Napravite 2 do 3 seta svake vježbe 3 do 4 puta tjedno. Vrlo brzo ćete primijetiti prve rezultate, a vaše samopouzdanje će sve više rasti.

Vježba 1

Stanite ispred stepenice i lijevo stopalo stavite na stepenicu. Podignite cijelo tijelo sve dok lijeva noga ne bude u potpunosti ravna. Vratite se na početak. Ovo je jedno ponavljanje. Ponovite i s desnom nogom. Napravite 10 ponavljanja sa svakom nogom.

Vježba 2

Stanite i objema rukama se primite za ravnu površinu ispred sebe. Zamahnite desnom nogom i dignite ju najviše što možete, brzim pokretom zamahnite natrag i prekrižite noge. Ovo je jedno ponavljanje. Napravite ih 20, zatim zamijenite noge i ponovite.

Vježba 3

Stanite tako da su stopala u ravnini s ramenima, a ruke opuštene uz tijelo. Desno koljeno savijte pod kutom od 45°. Kukove usmjerite prema naprijed, a lijeva noga mora ostati ravna. Vratite se na početak. Ovo je jedno ponavljanje. Ponovite 15 puta, a zatim ponovite s lijevom stranom.

Vježba 4

Legnite na leđa. Koljena moraju biti savijena, stopala čvrsto na podu, a dlanovi okrenuti prema podu. Podižite kukove dok tijelo ne poprimi izgled ravne linije od koljena prema ramenima. Zadržite položaj 2 sekunde i vratite se na početak. Ovo je jedno ponavljanje. Napravite 20 ponavljanja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije