Provjerite koje zanimljivosti sigurno niste znali o plesu!

Provjerite koje zanimljivosti sigurno niste znali o plesu!

Provjerite koje zanimljivosti sigurno niste znali o plesu!
  • Objavljeno: Subota, 29.04.2017.
  • Broj pregleda: 4.206
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ples je uvijek bio dio ljudske kulture, rituala i proslava. To je ugodan način fizičke aktivnosti i pomaže nam da ostanemo u formi. Uoči Svjetskog dana plesa, koji se obilježava 29.4., u nastavku pročitajte zanimljivosti o plesu.

Zdravstvene prednosti plesa

Ples može biti zabavan način da ostanete u formi, bez obzira na dob i spol. Ima široki raspon fizičkih i mentalnih prednosti, uključujući:

  • poboljšanje stanja srca i pluća,
  • povećanje mišićne snage, izdržljivosti i motoričke kondicije,
  • povećanje aerobne kondicije,
  • poboljšanje tonusa mišića i snage,
  • reguliranje tjelesne težine,
  • jačanje kostiju i smanjenje rizika od osteoporoze,
  • bolju koordinaciju, agilnost i fleksibilnost
  • poboljšanje ravnoteže i prostorne svijesti,
  • povećanje fizičke aktivnosti,
  • poboljšanje mentalnih funkcija,
  • poboljšanje općeg i psihološkog stanja,
  • povećanje samopouzdanja i samopoštovanja,
  • poboljšanje društvenih vještina.

Otplešite do vitke linije!

Početak

Možete plesati u grupi, s partnerom ili sami. Postoji mnogo mjesta na kojima možete uživati ​​u plesu: u plesnim školama, društvenim prostorima, dvoranama, u vlastitom domu i na svježem zraku. Ples je postao toliko popularan, da je većina fitness centara uvela plesne satove u grupne programe vježbanja. Ovom aktivnošću se možete baviti rekreativno i profesionalno. Potrebna oprema ovisi o vrsti plesa koju odaberete. Na primjer, step će uključivati ​​kupnju cipela za step, dok će balet zahtijevati baletne papučice i baletnu odjeću.

Vrste plesa

Postoji mnogo plesnih stilova i svaki je poseban na svoj način. Popularni stilovi plesa uključuju:

Balet - ovaj plesni stil se fokusira na snagu, tehniku ​​i fleksibilnost.

Ples u dvorani –uključuje niz plesnih stilova kao što su valcer, swing, foxtrot, rumba i tango.

Trbušni ples - podrijetlom s Bliskog istoka, ovaj plesni stil je izrazito zabavan i senzualan.

Hip-hop - ovaj urbani plesni stil može uključivati ​​slobodan stil, skakanje, izvijanje i brze kretnje.

Jazz dance –energični plesni stil koji uključuje kretnje i skokove u ritmu glazbe.

Salsa - ples koji uključuje mješavinu karipskih, latinoameričkih i afričkih pokreta. Salsa je obično partnerski ples i naglašava ritmove i senzualnost.

Step – usredotočen je na vrijeme i ritam. Ime potječe od zvukova koji nastaju kada male metalne pločice na cipelama dodiruju tlo.

Pri odabiru plesnog stila postavite si nekoliko pitanja:

  • Želim li poboljšati kondiciju?
  • Želim li poboljšati fleksibilnost i koordinaciju?
  • Želim li brži ili laganiji ples?
  • Želim li plesati sam ili s partnerom?
  • Želim li se pridružiti grupi ili imati privatne satove?
  • Hoću li uživati ​​u natjecanjima ili želim plesati samo zbog zabave?

Opći savjeti za ples

Ako razmišljate o plesu, imajte na umu sljedeće:

  • Ako imate određeno zdravstveno stanje, prekomjernu tjelesnu težinu ili imate više od 40 godina, prije početka potražite savjet liječnika.
  • Nosite slojevitu odjeću koju možete skinuti po potrebi.
  • Prije samog plesa potrebno je kvalitetno zagrijavanje.
  • Pijte puno vode prije, za vrijeme i nakon plesa.
  • Između plesnih satova osigurajte tijelu kvalitetan odmor.
  • Ne prelazite svoje granice, pogotovo ako ste početnik.
  • Nosite opremu koja odgovara plesnom stilu.
  • Savladajte osnovne korake i tehnike na ispravan način. Učenje novih pokreta povećava rizik od ozljeda, pogotovo ako ste već umorni.
  • Na kraju plesnog sata se dobro istegnite.
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije