Imate li problema sa spavanjem?

Imate li problema sa spavanjem?

Imate li problema sa spavanjem?
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 05.03.2012.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kako zaspati?

Možda nam se čini kako je poprilično jednostavno zaspati i da svi znamo kako se to radi jer, na kraju krajeva, to radimo svake večeri. Međutim, znate li zbilja zaspati? Postoje navike i rutine koje će vas potaknuti da prije zaspite, ali i osigurati kvalitetan san.

Ljudi su sami sebi najveći neprijatelji kada je san u pitanju. Ponekad nakon užurbanog i stresnog dana, u večernjim se satima ne znamo opustiti i uživati u neradnom dijelu dana. U kasnim noćnim satima ljudi počinju osjećati umor, a neki tada prvi put pomisle na san koji im je potreban. U tome je ključna greška.

Naime, kada već umorni odlučite da je vrijeme za spavanje, perete zube, oblačite pidžamu, legnete i očekujete da ćete istog trenutka zaspati, no to naravno nije tako. Baš u tim trenucima, vaše tijelo je pod stresom, pokušavate silom zaspati, ne  dozvoljavajući organizmu da se prvo opusti, što je ključno za san. Vi ste spremni za spavanje, ali vaše tijelo i um nisu.

Trebate li se više pripremati za spavanje? Definitivno da! Nedostatak priprema za spavanje je vodeći uzrok poteškoća sa spavanjem. Kako biste lakše zaspali i kvalitetnije spavali, postoje 4 osnovne pripreme:

  • Započnite pripreme za spavanje prije samog trenutka odlaska u krevet.
  • Rasporedite svoje vrijeme za spavanje.
  • Vježbajte navike koje pomažu vašem tijelu da se opusti prije spavanja.
  • Kontrolirajte okruženje u kojem spavate.

Od trenutka kada se probudite, pripremajte svoje tijelo na spavanje. Jedan od načina pripreme tijela za san je tjelovježba.

Najnovije

Najčitanije