Otkrivamo provjerene savjete za ublažavanje proljetnog umora!

Otkrivamo provjerene savjete za ublažavanje proljetnog umora!

Otkrivamo provjerene savjete za ublažavanje proljetnog umora!
  • Objavljeno: Utorak, 13.03.2018.
  • Broj pregleda: 556
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Otkrivamo provjerene savjete za ublažavanje proljetnog umora!
Izvor slike: Depositphotos

Iako proljeće još nije kalendarski počelo, nagli porast temperature je itekako nagovijestio početak proljeća.

U ovom dijelu godine budi se priroda, ali i naš organizam. Ovo prijelazno razdoblje između zimske tromosti i proljetnog zanosa može biti izuzetno teško.

Proljetni umor je sve raširenija pojava jer nagle klimatske promjene ne omogućavaju adekvatnu i postupnu prilagodbu organizma na porast temperature, što uzrokuje stres.

Javljaju se umor, razdražljivost, nagle promjene raspoloženja, nemotiviranost, manjak entuzijazma i unutarnje energije.

Ključna strategija za borbu protiv proljetnog umora jest ublažavanje stresa i povećanje energije.

U nastavku donosimo provjerene i dokazane savjete koji učinkovito djeluju u suzbijanju proljetnog umora.

Kako ublažiti proljetni stres?

Za početak se pobrinite da je temperatura prostorije u kojoj boravite optimalna i osigurajte odgovarajuću vlažnost zraka.

Postavite dnevne i tjedne ciljeve. Strukturirane aktivnosti pomažu tijelu da se lakše nosi s promjenama.

Izbjegavajte pretjerani rad jer svaki dodatni napor može izazvati dodatni stres. Optimizirajte aktivnosti tijekom dana.

Slušajte svoje tijelo kako biste mogli pravilno uložiti svoju energiju u ostvarivanje ciljeva. Priuštite si češće i kraće intervale odmaranja tijekom dana.

Napravite proljetno čišćenje probavnog sustava!

Kako povećati razinu energije?

Pijte puno vode. Voda čisti toksine i ubrzava metabolizam, a dehidracija može uzrokovati glavobolju i umor.

Jedite više malih obroka dnevno i opskrbite tijelu dovoljne količine vitamina B1 i C. Konzumirajte svježe voće i povrće, posebice citruse, grah, orašaste plodove, sjemenke, ribu, špinat, šparoge i cjelovite žitarice.

Osvijestite disanje. Priuštite si 10 dubokih udaha, 3 puta dnevno.

Očistite organizam u 24 sata uz proljetni post!

Izađite i priuštite tijelu odgovarajuću dozu vitamina D. Dovoljno je provesti 15 minuta na suncu kako biste tijelo opskrbili ovim vitaminom.

Vježbajte! Vježbanje vraća snagu i povećava razinu energije. Izvodite aerobne vježbe poput hodanja ili trčanja u trajanju od 30 minuta.

Nakon bilo kakve tjelovježbe ili dugotrajnog sjedenja, istežite mišiće 5 do 10 minuta. To će potaknuti cirkulaciju i spriječiti upalu mišića uslijed vježbanja.

Tuširajte se hladnijom vodom nego inače. Hladnija voda ima osvježavajući učinak.

Napravite kupku s epsom soli ili se opustite u sauni.

Pokušajte održati emocionalnu stabilnost provodeći meditaciju ili vježbe disanja.

Otkrijte idealnu meditaciju prema horoskopskom znaku!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije