Pobijedite stres na potpuno prirodan način!

Pobijedite stres na potpuno prirodan način!

Pobijedite stres na potpuno prirodan način!
  • Objavljeno: Utorak, 24.05.2016.
  • Broj pregleda: 677
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sve je veći broj ljudi koji vode borbu s kroničnim stresom, a brojna istraživanja su pokazala da stres ima negativan učinak na zdravlje cjelokupnog organizma. Povećava rizik od nastanak visokog krvnog tlaka, srčanih bolesti, anksioznosti i depresije. Srećom postoje potpuno prirodni načini koji će smanjiti razinu stresa i popraviti raspoloženje.

Masaža

Masaža se za opuštanje koristi već tisućama godina. Masaža ublažava bolove, potiče cirkulaciju i smanjuje napetost u mišićima. Dokazano je da je masaža jedan od najboljih načina za smanjenje razine hormona stresa u tijelu.

Pripremite smoothie protiv stresa!

Meditacija

Za meditaciju vam je potrebno svega 15 do 30 minuta dnevno. Sve što vam je potrebno je mir i vaš um. Izolirajte se i provedite određeno vrijeme u tišini. Dišite duboko i polako, fokusirajte se na pokrete tijela dok dišete i dopustite umu da se u potpunosti isprazni.

Tjelovježba

Koju god vrstu tjelovježbe odabrali, imat će odličan učinak na vaše raspoloženje. Tjelovježba opušta i istovremeno potiče oslobađanje endorfina koji popravljaju raspoloženje. Istraživanja su pokazala da osobe koje redovito vježbaju imaju manju razinu hormona stresa u tijelu.

Organizirajte svoj život

Organizacija nam pruža osjećaj kontrole i mira. Postoji niz različitih načina pomoću kojih možete organizirati svoj život. Počnite od svog doma, a kasnije nastavite s organizacijom na radnom mjestu. Vrlo brzo ćete primijetiti kako uredno i organizirano okruženje ima pozitivan utjecaj na vaše raspoloženje.

Usvojite zdrave prehrambene navike

Ono što jedete dramatično utječe na raspoloženje i razinu hormona stresa u tijelu. Postoje namirnice koje smanjuju razinu hormona stresa, a istovremeno tijelo opskrbljuju nutritivno vrijednim spojevima. Najbolji izbor su bobičasto voće, bademi i masna riba.

Ako ste pod kroničnim stresom, stručnjaci preporučuju smanjenje unosa kave tijekom dana jer prekomjeran unos kofeina povećava razinu hormona stresa i stvara osjećaj anksioznosti.

Saznajte kako orasi potiču mršavljenje, usporavaju starenje i ublažavaju stres!

Smanjite korištenje tehnologije

Iskoristite svaku priliku za izolacijom. Pod time mislimo i na izolaciju od tehnoloških uređaja. U svakom danu pronađite vrijeme koje ćete iskoristiti samo za sebe. Isključite sve uređaje, uživajte u trenutku i opustite se.

Povećajte unos B vitamina

Vitamini B kompleksa potiču pravilno funkcioniranje mozga i živčanog sustava. Isto tako, umiruju i uklanjaju kronični umor. Manjak vitamina B kompleksa uzrokuje nastanak razdražljivosti, naglih promjena raspoloženja i anksioznosti. Neki od najboljih izvor vitamina B kompleksa su grah i mahunarke, grašak, orašasti plodovi, pileća jetrica, jaja, mlijeko i mliječni proizvodi.

Aromaterapija

Udisanjem mirisa nekih eteričnih ulja možete u vrlo kratkom razdoblju smanjiti razinu stresa, popraviti raspoloženje i koncentraciju. Istraživanja su pokazala da su najdjelotvorniji mirisi lavanda, kamilica i ružmarin.

Spavajte

Spavanje je najvažnije u regulaciji razine stresa. Premalo sna uzrokuje razdražljivost, anksioznost i kronični stres. S druge strane, previše sna može uzrokovati depresiju i manjak motivacije. Držite se određenih rituala za spavanje jer tijelo voli rituale i rutinu.

Najnovije

Najčitanije