Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Dijeta: Istjerivači šećera

Dijeta: Istjerivači šećera

Dijeta: Istjerivači šećera
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 02.03.2009.
  • Broj pregleda: 6.912
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Smršavite izbacivanjem šećera iz prehrane

Dijeta Istjerivači šećera ili Sugar Busters je dijeta popularna među poznatim zvijezdama. Ovakvog načina prehrane se pridržavaju Sharon Stone i Tori Spelling.

Sugar Busters dijetu je osmislio Leighton Steward u suradnji s kardiologom, endokrinologom i gastroenterologom. Bit ove dijete je umjerenost. Budući da većina masnoća u našem tijelu nastaje iz šećera, ova dijeta se orijentira na povrće bogato vlaknima i cjelovite žitarice, što pozitivno djeluje na probavu i općenito na zdravlje.

U svojoj knjizi "Istjerivači šećera: manje šećera, manje masnoća" autori polaze od teorije da previše šećera uzrokuje porast inzulina, zbog čega se povisuje razina šećera u krvi, a posljedica toga je debljanje.

Ova dijeta nije jedna od onih siromašnih ugljikohidratima, jer ne određuje koliko se ugljikohidrata smije pojesti tokom dana. Nema ni brojanja kalorija, pa je prilično jednostavna. Dijeta vas prvenstveno podučava kako izbaciti određene ugljikohidrate iz prehrane.

Iz prehrane ćete trebati izbaciti šećere, a to se ne odnosi samo na čokoladu i kekse, već na sve izvore šećera, uključujući hranu koja ima visoki glikemični indeks, poput meda, piva, tjestenine ili krumpira. Treba izbjegavati procesuiranu, a jesti više integralnu hranu (osim one koja ima visoki glikemični indeks).

Trebali biste jesti nemasnu govedinu, piletinu, ribu i druge izvore nemasnih proteina, kao i određeno povrće poput mahuna, zelene salate i tikvice. Također, savjetuje se uzimanje nemasnih i malomasnih mliječnih proizvoda. Smije se jesti mnogo voća (voće s visokim GI treba izbjegavati) i cjelovite žitarice.

Izbjegavajte hranu od bijelog brašna poput bijelog kruha, zatim kukuruz i kukuruzne pahuljice, krumpir, šećer i proizvode s dodanim šećerom, zaslađene muesle, gotovu hranu, zrele banane, grožđice, ananas, repu, ciklu, peršin, med, sirupe, zašećerena pića, pivo i sl. Ako imate jaku želju za slatkim uzmite nešto bez šećera ili s umjetnim sladilima.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije