Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Dijeta koja čini čuda za zdravlje, a kilogrami nestaju bez muke!

Dijeta koja čini čuda za zdravlje, a kilogrami nestaju bez muke!

Dijeta koja čini čuda za zdravlje, a kilogrami nestaju bez muke!
  • Objavljeno: Srijeda, 16.12.2015.
  • Broj pregleda: 3.428
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sada je i znanstveno potvrđeno koja je najučinkovitija, a ujedno najzdravija dijeta za gubitak kilograma bez puno muke i gladovanja. Ne, nije riječ o mediteranskom načinu prehrane, niti popularnoj paleo dijeti. Znanstvenici su svoje priznanje dali NND-u (New Nordic Diet), utemeljenu na prehrani starosjedilaca zemalja na sjeveru Europe.

Studija objavljena u The Journal of Nutrition dokazala je da je dijeta bazirana na tradicionalnom načinu prehrane u Finaca, Norvežana, Islanđana i ostalih naroda na dalekom sjeveru iznimno dobar za zdravlje, ali isto tako i za postizanje i očuvanje vitkosti.

Njihova prehrana uključuje korjenasto povrće (pastrnjak, mrkve, ciklu…), krstašice (kupus, cvjetaču, brokulu…), tamnozeleno lisnato povrće (špinat, kelj…), divlje gljive, bobice, mahunarke, cjelovite žitarice, sjemenke i orašaste plodove, puno ribe (osobito lososa i haringe) te malo mesa (u pravilu samo divljači i većinom samo pozicije s manje masti).

Dijeta je nastala još 2004., ali sada je i znanstveno, uz pomoć istraživanja biomarkera u krvi, dokazano koliko je dobra.

Evo koje su njene glavne odrednice.

  • treba jesti lokalne, organske proizvide
  • treba izbjegavati aditive i gotove proizvode
  • treba jesti što više samoniklih plodova sakupljenih u prirodi (gljiva, divljih biljaka, voća…)
  • u prehranu uključiti što više cjelovitih namirnica, osobito integralnih žitarica (zobi, raži, ječma, pšenice), mahunarki, sjemenki i orašastih plodova
  • prednost dati ribi, ali ne onoj iz ribogojilišta
  • jesti male porcije mesa, a prednost dati divljači i stoci hranjenoj travom
  • za pripremu hrane koristiti ulje uljane repice jer ima najbolji omjer omega 3 i 6 masnih kiselina.

Budete li se pridržavali ovih smjernica, ne samo da ćete postati i ostati vitki nego ćete sniziti kolesterol i zaustaviti upalne procese u tijelu koji mogu dovesti do ozbiljnih bolesti.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije