Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Isprobajte ove zdrave međuobroke!

Isprobajte ove zdrave međuobroke!

Isprobajte ove zdrave međuobroke!
  • Objavljeno: Srijeda, 11.01.2017.
  • Broj pregleda: 1.509
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ponekad se čini da je zaista teško pripremiti zdravi obrok. Kupovne namirnice koje su deklirirane kao zdrave, često sadrže ugljikohidrate i rafinirane šećere.

Jabuke i sir

Ova slatko slana kombinacija daje dovoljno proteina, masnoća i vlakana i dugo će vas držati sitima.

Avokado na tostu

Izvadite meso avokada i stavite ga na tost. Na taj način ćete u organizam unijeti ugljikohidrate, vlakna i zdrave masti.

Jogurt i krastavci

Uzmite nemasni grčki jogurt i umočite oguljeni svježi krastavac. Time ćete unijeti dovoljno ugljikohidrata i proteina, i hidratizirati organizam.

Svježi sir s bobičastim voćem

Nekoliko žlica svježeg posnog sira sa šakom borovnica tvori ukusan desert s 18 grama ugljikohidrata.

Isprobajte međuobroke koji sagorijevaju mast!

Celer i kikiriki maslac

Napunite polovice celera domaćim maslacem od kikirikija i unesite samo 9 grama ugljikohidrata.

Sušena govedina

Sušenu govedinu možete pronaći u većim trgovačkim lancima. Osim intenzivnog okusa, porcija sušene govedine sadrži samo 10 grama ugljikohidrata.

Tvrdo kuhana jaja

Tvrdo kuhana jaja mogu biti izvrstan međuobrok jer obiluju proteinima koji vas čine sitima.

Orašasti plodovi

Mješavina orašastih plodova je idealan međuobrok. Pokušajte s kikirikijem u ljusci, bademima, orasima, indijskim oraščićima ili pistacijama, no pripazite na količinu.

Čips od kelja

Razdvojite listove kelja, operite i dobro posušite. Pomiješajte s 1 žlicom ulja, ¼ žličice soli i malo čilija u prahu. Pecite u pećnici na najvećoj temperaturi 20 do 25 minuta.

Rajčice punjene tunom

Izdubite rajčice i napunite ih tunom iz salamure. Uz ovakav obrok, unijet ćete samo 3.5 grama ugljikohidrata.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije