Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Najbolji sastojci za smoothie

Najbolji sastojci za smoothie

Najbolji sastojci za smoothie
  • Objavljeno: Četvrtak, 21.03.2013.
  • Broj pregleda: 12.089
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Smoothie može biti vaš najbolji prijatelj ili pak najgori neprijatelj, ovisno o tome što stavljate u blender. Smoothie koji je pun umjetnih zaslađivača, zaslađenog voćnog jogurta ili pak prekomjerne količine voća može sadržavati veliku količinu šećera. Takav smoothie može uzrokovati nastanak kronične upale u tijelu i oslabiti imunološki sustav, što definitivno nije zdravo.

Smoothie koji se sastoji od pravih namirnica možda neće biti toliko ukusan, ali će sadržavati veliku količinu antioksidansa, minerala i vitamina. Smoothie je savršen za užurbani stil života. Jednostavan je za pripremu, može sadržavati hranjive tvari i biti pravi obrok kojeg samo popijete.

Chia sjemenke

One će obogatiti okus smoothia. Odličan su izvor proteina i minerala. Sadrže čak 3 puta više esencijalnih masnih kiselina u odnosu na ostale sjemenke.

Okus chia sjemenki je neutralan pa će se slagati s gotovo svim namirnicama. Stručnjaci savjetuju da kupujete organski uzgojene chia sjemenke kako bi izbjegli veliku količinu pesticida koji se mogu u njima nalaziti.

Pročitajte kako chia sjemenke potiču probavu i povećavaju razinu energije!

Goji bobice

Iako su gorkastog okusa, odličan su dodatak smoothiu jer će ostali sastojci smanjiti gorčinu goji bobica. Jedan su od najboljih izvora antioksidasa i aminokiselina. Naime, goji bobice sadrže čak 18 različitih vrsta aminokiselina.

Tradicionalne kulture cijene ove bobice jer jačaju imunološki sustav i štite vid. Također pospješuju rad jetre i bubrega, koji su glavni u oslobađanju tijela od toksina.

Kelj

Niste ljubitelj kelja? U ovom zdravom zelenom lisnatom povrću možete uživati tako da ga u blenderu pomiješate s omiljenim povrćem.

Bilo bi šteta da kelj uopće ne konzumirate jer je to jedna od najzdravijih vrsta povrća. Osim brojnih vitamina i minerala, kelj sadrži spojeve koji smanjuju rizik od nastanka raka.

Camu camu

Ovo tropsko voće je odličan izvor vitamina C. Sadrži čak 60 puta više vitamina C od naranče. Također je odličan izvor kalcija, kalija i proteina.

Camu camu možete uzeti i u prahu, a samo 1/4 žličice će vam dati više od 250% preporučenog dnevnog unosa vitamina C.

Kakao prah

Odličan je za kremaste smoothie. Kakao je sirovi oblik čokolade i jedan je od najboljih izvora antioksidasa i magnezija.

Istraživanja su pokazala da kakao može poboljšati cjelokupno zdravlje i smanjiti rizik od nastanka raznih bolesti. Odličan je izvor željeza i kalija koji su neophodni za pravilan rad organizma.

Pripremite smoothie od banane, kakaa i zobenih pahuljica!

Maka

Ova neobična biljka je intenzivnog okusa i bogata vitaminima B kompleksa, aminokiselinama i esencijalnim masnim kiselinama.

Korijen ove biljke se već dugo koristi u tradicionalnoj medicini kako bi se povećala želja za seksom i pobijedio umor.

Pšenica

Bogata je vitaminima, mineralima, aminokiselinama, vlaknima, antioksidansima i esencijalnim masnim kiselinama.

Podići će razinu energije, ojačati imunološki sustav i potaknuti detoksikaciju organizma. Ima alkalno djelovanje pa je odličan izbor za smanjenje djelovanja kiselina koje se nalaze u kofeinu ili crvenom mesu.

Kokosovo ulje

Odličan je izvor laurinske kiseline koja štiti imunološki sustav. Znanstvenici su otkrili da kokosovo ulje sadrži neke spojeve koji se nalaze u majčinom mlijeku.

Kokosovo ulje je blagog okusa i slaže se s raznim vrstama namirnica, naročito s bananama, jagodama, medom i bademovim mlijekom.

Isprobajte napitak od kurkume, đumbira i kokosovog ulja za bolji san!

Avokado

Bogat je vitaminom E i smanjuje rizik od nastanka Alzheimerove bolesti. Također je odličan izvor biljnih proteina, zbog čega je odličan izbor za vegetarijance.

Avokado sadrži veliku količinu masti, ali u većoj mjeri nezasićenih masnih kiselina koje smanjuju razinu lošeg (LDL) i povećavaju razinu dobrog (HDL) kolesterola.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije