Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Isprobajte ovih 10 namirnica koje potiču koncentraciju i pamćenje

Isprobajte ovih 10 namirnica koje potiču koncentraciju i pamćenje

Isprobajte ovih 10 namirnica koje potiču koncentraciju i pamćenje
  • Objavljeno: Subota, 14.01.2017.
  • Broj pregleda: 2.416
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Zdrava prehrana je bitna za fizički i mentalni razvoj i zdravlje. Postoje namirnice koje narušavaju zdravlje mozga stoga izbjegavajte: alkohol, šećer, dijetalna gazirana pića, prženu hranu, umak od soje, kokice iz mikrovalne, suhomesnate proizvode, smrznutu pizzu, smrznute pite, ramstek, sladoled, margarin, nikotin, izrazito slanu hranu, obrađene proteine i umjetna sladila.

Osim što štete mozgu, ove namirnice mogu dovesti do bolesti srca, dijabetesa, pretilosti i drugih kroničnih bolesti. Umjesto toga, fokusirajte se na namirnice koje poboljšavaju funkcije mozga i jačaju pamćenje.

Provjerite kako očuvati zdravlje mozga!

Avokado je dobar izvor kalija, vitamina K, omega 3 i omega 6 masnih kiselina.

Borovnice su bogat izvor flavonoida koji jačaju neuronske veze u mozgu.

Špinat sprječava demenciju i usporava starenje mozga.

Rajčica sadrži likopen, snažan antioksidans, koji štiti stanice od slobodnih radikala. Osobe koje jedu rajčicu, imaju niži rizik za obolijevanje od Alzheimerove bolesti.

Orasi sadrže omega 3 i omega 6 masne kiseline koje su esencijalne hranjive tvari za jačanje mozga. Bogati su vitaminom E i B6.

Ružmarin je antioksidans i sadrži mnoga ljekovita svojstva. Poboljšava protok krvi u mozgu i sudjeluje u borbi protiv depresije.

Cjelovite žitarice su bogate kolinom, važnim nutrijentom koji potiče koncentraciju i pamćenje.

Brokula sadrži folnu kiselinu i vitamin K koji su bitni za održavanje zdravlja mozga.

Kapare su bogate kvercetinom koji stimulirala pamćenje i bolji protok krvi u mozgu.

Tamna čokolada poboljšava cirkulaciju i protok krvi u mozgu. Osim toga, izuzetno povoljno djeluje na raspoloženje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti