Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako dugoročno sjedenje utječe na vaše zdravlje?

Kako dugoročno sjedenje utječe na vaše zdravlje?

Kako dugoročno sjedenje utječe na vaše zdravlje?
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 04.07.2016.
  • Broj pregleda: 560
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Stručnjaci procjenjuju da prosječna osoba sjedi oko 13 sati dnevno i spava oko 8 sati dnevno. To znači da je čak 21 sat u položaju mirovanja. Bilo kakav oblik predugačkog mirovanja ima štetan utjecaj na zdravlje cjelokupnog organizma.

Dugoročno sjedenje povećava rizik nakupljanja masti na trbuhu

Istraživanja su pokazala da postoji povezanost između dugoročnog sjedenja i povećanog rizika od nakupljanja suvišnih kilograma i povećanja masnog tkiva, a jedno istraživanje je pokazalo da osobe koje cijele dane provode sjedeći imaju manji postotak mišićnog tkiva. Povećan postotak mišićnog tkiva povećava rizik od nastanka bolesti kardiovaskularnog sustava, srčanog i moždanog udara.

Saznajte kako izravnati trbuh u samo nekoliko minuta dnevno!

Povećan rizik od nastanka srčanih bolesti

Sjedilački tip života može povećati rizik od nastanka srčanih bolesti, srčanog i moždanog udara. Jedno istraživanje je pokazalo da osobe koje većinu vremena provode sjedeći imaju za 82% veći rizik od nastanka srčanog udara.

Povećava rizik od nastanka bolova u vratu i leđima

Dugoročno sjedenje može povećati rizik od nastanka bolova u vratu i donjem dijelu leđa. Naime, manjak fizičke aktivnosti oslabljuje mišiće, što može imati negativan učinak na zdravlje i funkcioniranje koštanog sustava.

Povećan rizik od nastanka dijabetesa

Osobe koje vode sjedilački tip života imaju povećan rizik od nastanka inzulinske rezistencije i dijabetesa tipa 2. Redovita fizička aktivnost pomaže u regulaciji razine šećera u krvi i sprječava nagle promjene.

Otkrijte kako dijabetičari mogu bolje kontrolirati razinu šećera!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Dijabetes i prehrana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti