Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Probudite se sretni!

Probudite se sretni!

Probudite se sretni!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 17.03.2014.
  • Broj pregleda: 124
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ono što radite u prvih nekoliko sati nakon što se probudite može utjecati na cijeli dan. Način na koji se krećete, ono što jedete i kako razmišljate u jutarnjim satima značajno utječe na raspoloženje kasnije u danu. Donosimo vam savjete pomoću kojih će vaša jutra postati ispunjena dobrim raspoloženjem.

Okružite se bojama

Svjetlost i vedre boje će potaknuti oslobađanje adrenalina i u istom trenutku povećati razinu energije. Okružite se žutom, narančastom ili crvenom bojom. To može biti vaša posteljina, pokrivač, slika ili pak detalji. Možete napraviti i doručak koji će biti vedre boje, kao što je smoothie od šipka, borovnice ili naranče.

Okružite se cvijećem

Jedno istraživanje je pokazalo da cvijeće u spavaćoj sobi može poboljšati raspoloženje u jutarnjim satima. Naročito učinkovitima su se pokazale ruže. Cvijeće je vedrih boja i ugodnog mirisa, stoga ni ne čudi da ima pozitivno djelovanje na raspoloženje.

Prestanite odgađati ustajanje

Kada odgodite alarm vaš mozak zna da ima na raspolaganju još nekoliko minuta spavanja, ali taj san neće biti miran i dubok. To znači da ćete biti umorniji nego da ste se ustali prvi put kada je alarm zazvonio. Namjestite alarm da zvoni točno onda kada trebate ustati.

Popijte čašu vode

Čim ustanete, popijte čašu vode kako biste nadomjestili tekućinu izgubljenu tijekom noći i tijelu osigurali energiju. Svaki proces u vašem tijelu zahtijeva vodu. Bez vode tijelo radi otežano i postaje umorno. Samo 2% manjka vode vas može fizički i mentalno iscrpiti.

Svjetlost je dobrodošla

Svjetlost u jutarnjim satima će vas prije razbuditi. Svjetlost šalje signalu biološkom satu da prestane oslobađati melatonin, hormon koji vas čini pospanima. Također povećava razinu seratonina, hormona koji poboljšava raspoloženje.

Masirajte lice

Masiranjem lica ćete pospješiti cirkulaciju i potaknuti tijelo da se počne razbuđivati. Počnite s čelom, polako se spuštajte prema bradi, a završite na kapcima. Važno je da izmasirate cijelo lice. Radite polagane kružne pokrete.

Doručkujte

Ako niste tip osobe koja voli doručkovati, postanite. Doručak je jedini dobar način započinjanja dana, a vama je sigurno u cilju da ga započnete dobro. Odaberite obrok koji će vas dulje držati sitima i neće uzrokovati nagle promjene razine šećera u krvi jer to znači da će se i vaše raspoloženje naglo mijenjati.

Krećite se

Ne morate vježbati sat vremena čim se ustanete. Fizička aktivnost u bilo kojem smislu je odličan početak dana. Seks je također odličan za brzo razbuđivanje i popravljanje raspoloženja, a orgazam će dodatno potaknuti oslobađanje hormona sreće.

Istuširajte se

Brzo tuširanje će vas uistinu razbuditi. Odaberite proizvode za tuširanje ugodnog mirisa i postat ćete sretniji iste sekunde. Za jutarnje tuširanje je dovoljno samo 5 minuta, a ono će vas osvježiti, razbuditi i napuniti energijom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Godišnji horoskop za 2017. godinu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije