Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako do pilates trbušnjaka

Kako do pilates trbušnjaka

Kako do pilates trbušnjaka
  • Objavljeno: Petak, 22.01.2010.
  • Broj pregleda: 6.742
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sto pomicanja ruku

Pravilno obavljene, ove vježbe aktiviraju trbušne mišiće više nego obični trbušnjaci. Izvodite ih tri puta tjedno i uživajte u zategnutom i ravnom trbuhu.

Lezite na leđa, podignite noge, koljena savijena pod 90 stupnjeva. Udahnite, zatim izdahnite, podižući glavu i ramena od poda, ruke raširene na visini ramena, dlanovi prema dolje (kao na slici). Udahnite dok pomičete ruke gore i dolje pet puta, a zatim izdahnite i pomičite ruke pet puta. Ponovite vježbu 10 puta.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije