Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbe za pravilno držanje tijela

Vježbe za pravilno držanje tijela

Vježbe za pravilno držanje tijela
  • Objavljeno: Srijeda, 11.08.2010.
  • Broj pregleda: 9.371
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ne stvarajte si ozbiljne probleme

Moderan način života znači da gotovo sigurno nismo aktivni kao prethodne generacije. Svi mi provodimo duge sate sjedeći na klupama, ispred računala, u automobilima i ispred televizora. U tim situacijama, ne koristimo naše mišiće kako nam je priroda izvorno namijenila, što dovodi do lošeg držanja tijela.

Loše držanje može uzrokovati ozbiljne probleme na vašoj kralježnici, ramenima, kukovima, koljenima,a može doći i do kratkoročnih nelagoda, kao što su ukočenost vrata i glavobolje. Također može uzrokovati bol u vratu, bol u leđima i smanjenu fleksibilnost. S druge strane, dobro uspravno držanje će smanjiti prekomjerno opterećenje na vaše mišiće i zglobove, optimizirati disanje i cirkulaciju, te pomoći da skeletna konstrukcija ostane jaka i poravnata. Ono također poboljšava vašu osobnost i ljepotu. U nastavku članka slijedi nekoliko jednostavnih vježbi za poboljšanje pravilnog držanja tijela.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije