I to je moguće: hrana koju bez grižnje savjesti smijete jesti navečer

I to je moguće: hrana koju bez grižnje savjesti smijete jesti navečer

I to je moguće: hrana koju bez grižnje savjesti smijete jesti navečer
  • Objavljeno: Petak, 05.11.2021.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Istina je da je konzumacija hrane u noćnim satima, pogotovo sat ili dva prije spavanja, povezana s debljinom i nemirnim snom. S druge strane, ako preskočite večeru, riskirate to da se usred noći probudite s glavoboljom ili bolovima u trbuhu.

Srećom, postoje obroci koji ne obiluju mnoštvom kalorija, koji će umiriti vaše tijelo i neće uzrokovati mučninu! Ovih 7 slasnih zalogaja si možete priuštiti bez grižnje savjesti i straha od debljanja:

1. Avokado i posni sir

Posni sir je bogat kazeinom i sadrži malo kalorija. Tijelo ga polako apsorbira, što znači da ćemo biti duže siti. Istraživanja su pokazala da povećani unos proteina može dovesti do uspješnog gubitka težine. Ako mu dodate avokado, koji obiluje zdravim mastima, pozitivno ćete utjecati na kolesterol i vaš kardiovaskularni sustav.

2. Čokoladno mlijeko

Istraživanja su pokazala da kalcij pomaže kod uklanjanja masnih naslaga s područja trbuha i da se hranjive tvari bolje apsorbiraju uz pomoć vitamina D, koji se nalazi u mlijeku. Prilikom kupovine čokoladnog mlijeka birajte ono s malo šećera i s najvećim udjelom kakaa.

3. Sušene smokve

Iako su poprilično slatke, ovaj prirodni slatkiš će zatomiti vašu žudnju za slatkim i neće pridonijeti povećanju tjelesne težine. Kod sušenih smokava je jedino bitno ne pretjerati s količinom, jer ipak je riječ o kaloričnoj namirnici! Unatoč tome što ne sadrže puno masnoće i imaju puno dijetalnih vlakana, sušene smokve ipak sadrže količinu šećera s kojom treba biti oprezan.

4. Tuna

Ova riba se lako probavlja i ublažava osjećaj gladi jer sadrži puno proteina. Tunu možete pripremati u tavi na malo ulja, u pećnici, na pari ili direktno iz konzerve (pritom ju dobro ocijediti).

5. Kukuruzne pahuljice

Kukuruzne pahuljice sadrže malo šećera i pune su dijetalnih vlakana. Ako ih konzumirate s mlijekom koje ima nizak udio masnoće, u organizam ćete unijeti dovoljno hranjivih nutrijenata, nahraniti svoju žudnju za hranom i pripremiti tijelo za počinak.

6. Bademi

Magnezij iz badema opušta mišiće, niacin (vitamin B3) ublažava stres, a dijetalna vlakna potiču sitost. Istraživanja pokazuju da osobe koje konzumiraju ¼ šalice badema dnevno, u prosjeku gube kilograme 65% brže od ostalih.

7. Šunka i kruh od cjelovitog zrna

Ako niste ljubitelj orašastih plodova, mliječnih proizvoda ili slatkog, pojedite šnitu kruha od cjelovitog zrna s kriškom šunke. Ovakav obrok sadrži oko 150 kalorija i sastoji se od složenih ugljikohidrata i proteina koji će vas brže zasititi i dulje zadržati sitost.

Vezani sadržaj:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije