Ovu hranu treba jesti svaki sportaš!

Ovu hranu treba jesti svaki sportaš!

Ovu hranu treba jesti svaki sportaš!
  • Objavljeno: Srijeda, 03.08.2016.
  • Broj pregleda: 2.185
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Redovita tjelovježba je ključna za održanje dobrog zdravlja i raspoloženja. Kako biste mogli nesmetano vježbati i istovremeno ostali zdravi, svakako morate redovito jesti hranu koja dokazano može povećati tjelesnu kondiciju i poboljšati rezultate vježbanja.

Cikla

Cikla je jedna od najzdravijih namirnica u svijetu. Osim što je odličan izvor antioksidanata i protuupalnih spojeva, jako je dobra za detoksikaciju tijela. Istraživanja su pokazala da cikla pomaže neutralizirati oštećenja uzrokovana slobodnim radikalima i eliminira toksine koji smanjuju razinu energije.

Pripremite protuupalni smoothie od cikle i trešanja!

Maca prah

Maca prah povećava razinu energije, izdržljivost i fizičku kondiciju. Posljednja istraživanja su pokazala da maca prah može pomoći osobama koje boluju od anemije, kroničnog umora, gubitka pamćenja i manjka koncentracije. Maca prah je jako lako uvrstiti u svakodnevnu prehranu jer ga se može dodati u gotovo sve vrste jela.

Losos

Losos je odličan izvor proteina i omega 3 masnih kiselina koje sudjeluju u sintezi proteina. Uz to, losos ima moćno protuupalno djelovanje koje regulira funkcioniranje svake tjelesne stanice. Stručnjaci preporučuju barem 3 porcije masne ribe tjedno.

Kurkuma

Kurkuma je odličan izvor antioksidanata i protuupalnih spojeva koji smanjuju oksidacijska oštećenja i sprječavaju nastanak niza bolesti i poremećaja. Odlična je za prevenciju svih kroničnih bolesti, uključujući i artritis. Jako lako ju možete uvrstiti u svakodnevnu prehranu i dodati u gotovo sva jela.

Zeleni čaj

Zeleni čaj se preporuča svim sportašima jer je odličan izvor bioflavonoida koji poboljšavaju dotok kisika prema svim tjelesnim stanicama. Zeleni čaj ima moćno antioksidacijsko djelovanje i smanjuje rizik od nastanka kroničnih bolesti. Može pomoći u bržem oporavku tijela nakon napornog i intenzivnog treninga.

Spirulina

Spirulina je vrsta morskih algi i ima odlično djelovanje na zdravlje cjelokupnog organizma. Nedavna istraživanja su pokazala da sportaši koji redovito uzimaju spirulinu imaju veću sportsku izdržljivost, u odnosu na osobe koje ne uzimaju spirulinu.

Saznajte što je spirulina i zašto je dobra za vaše zdravlje!

Jogurt

Jogurt, naročito ako je obogaćen probioticima, može pomoći u boljoj kontroli apetita i tjelesne težine. Istraživanja su pokazala da je jogurt odličan za povećanje sportske izdržljivosti i razine energije. Vrlo ga je lako uvrstiti u svakodnevnu prehranu, pristupačan je i hranjiv.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije