Pravilnom prehranom protiv depresije!

Pravilnom prehranom protiv depresije!

Pravilnom prehranom protiv depresije!
  • Objavljeno: Petak, 29.06.2012.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Povećajte unos B vitamina

Osobe s niskom razinom folne kiseline u krvi, ili visokom razinom aminokiseline homocistein (znači da ne dobivate dovoljno vitamina B6, B12 ili folne kiseline) imaju veću vjerojatnost da će biti depresivni.

Jedite namirnice bogate B vitaminom kao što su cjelovite žitarice, grah, orasi, sjemenke, voće i povrće. Folnom kiselinom je osobito bogato zeleno povrće, grah, leća, orašasti plodovi i sjemenke, a B12 se nalazi samo u namirnicama životinjskog podrijetla (meso, riba, jaja i mliječni proizvodi).

Dobra polazna točka je uzimanje dodataka prehrani koji sadrže 25mg-50mg B1, B2, B3 (niacin), B5 (pantotenska kiselina), B6 (piridoksin) i najmanje 100mcg folne kiseline i 10mcg B12 i biotina.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Vitashop

Najnovije

Najčitanije