Top 10 namirnica uz koje se mršavi - a pritom niste gladni

Top 10 namirnica uz koje se mršavi - a pritom niste gladni

Top 10 namirnica uz koje se mršavi - a pritom niste gladni
  • Objavljeno: Nedjelja, 10.04.2016.
  • Broj pregleda: 7.641
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Nakon Uskrsa a ususret ljetu mršavljenje postaje nit vodilja brojnim ženama i muškarcima nezadovoljnim sa svojim izgledom. Umjesto rigoroznih dijeta, stručnjaci savjetuju da se pridržavate četiri zlatna pravila - više kretanja, izbacivanje kasnih obroka, izbjegavanje visokokalorične hrane (keksi, čokolade, čips...) te ono najvažnije - unositi namirnice koje pokreću metabolizam, a daju osjećaj sitosti.

Otkrijte namirnice koje sadrže negativne kalorije, što znači da tijelo potroši više kalorija da ih probavi nego što same imaju te ih u što većoj mjeri ubacite u svoje proljetne jelovnike:

1. Šparoge

Ova iznimno zdrava namirnica također djeluje kao diuretik i izbacuje višak vode iz organizma. Sadrži tek oko 10 kalorija po svežnju, a najbolje je jesti šparoge kuhane na pari, za čiju razgradnju tijelo potroši i četiri puta više kalorija nego što one sadrže. Bogate su vitaminom C, B6, A, ali i riboflavinom, vlaknima i magnezijem.

Pripremite ovaj zdravi sok od šparoga i spavajte bolje!

2. Celer

Celer srednje veličine ima samo šest kalorija, a tijelo za njegovu razgradnju potroši oko 50. Celer je bogat vlaknima i odličan je izvor vitamina K, antioksidansa kumarina te vitamina B kompleksa.

Provjerite koje zdravstvene prednosti krije jedna stabljika celera!

3. Brokula

Oko 100 grama brokule sadrži 25 kalorija, dok tijelo za njegovo probavljanje potroši čak 80 kalorija. Bogata je vitaminima i mineralima, a zbog svoje ljekovitosti proglašena je i najboljim saveznikom u prevenciji nastanka karcinoma.

Pripremite detoksikacijsku juhu od brokule!

4. Mrkva

Oko 100 g svježe mrkve sadrži 41 kaloriju, a tijelo potroši oko 60 kalorija kako bi je razgradilo. Odličan je izvod vitamina A i karotenoida, kao i dijetalnih vlakana, vitamina C i kalija. Osim toga, bogata je prirodnim šećerom pa je odličan način "zaslađivanja" na dijeti.

Saznajte 5 razloga zbog kojih trebate piti sok od mrkve!

5. Grejp

Samo 32 kalorije ima u 100 grama grejpa, a tijelu je potrebno čak dvostruko više da bi ga probavilo. Ovo iznimno zdravo voće poznat je saveznik u mršavljenju jer napada masne stanice, a bogato je vitaminom C i B6, tiaminom, riboflavinom i vlaknima.

Popijte smoothie od špinata i grejpa za jačanje imuniteta!

6. Rotkvice

Jedna velika rotkvica sadrži tek jednu kaloriju, a da bi je tijelo probavilo potrebno je bar tri kalorije. Izvrstan je izvor vitamina C, a zahvaljujući svojim svojstvima potiče sagorijevanje masnih naslaga u tijelu.

7. Šampinjoni

Oko 100 g šampinjona sadrži 18 kalorija, a tijelo potroši oko 55 kalorija dok ih probavi. Od svih gljiva, šampinjoni su najbogatiji proteinima, a odličan su izvor riboflavina, selena i inulina te ne sadrže škrob.

8. Kupus

Samo je 20 kalorija u 100 grama kupusa, a da bi ga tijelo probavilo potrebno mu je i trostruko više kalorija. Za kuhani kupus tijelo će potrošiti dvostruko više. Odličan je izvor vitamina C, betakarotena i vitamina A, kao i minerala.

9. Jabuke

Jabuka srednje veličine sadrži oko 100 kalorija, a tijelo potroši oko 120 kalorija da bi je probavilo. Osim toga, jabuke su zasitne i odličan odabir voća za doručak jer pokreću metabolizam. Bogate su vitaminom C i antioksidansima te djeluju na snižavanje lošeg kolesterola.

10. Zelena salata

Šalica zelene salate sadrži oko osam kalorija, a kako se većinom sastoji od vode tijelu je potrebno i trostruko više energije u obliku kalorija da bi je probavilo. Bogata je željezom, magnezijem i vitaminima te nezaobilazan dodatak svakoj zdravoj prehrani.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije