Zbog ovog ćete početi jesti jaja!

Zbog ovog ćete početi jesti jaja!

Zbog ovog ćete početi jesti jaja!
  • Objavljeno: Subota, 05.05.2018.
  • Broj pregleda: 1.726
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Zbog ovog ćete početi jesti jaja!
Izvor slike: Pixabay

Jaja su fantastična za vaše zdravlje i liniju jer svako jaje sadrži samo 75 kalorija od čega je 7 grama bjelančevina, 5 grama masti i 1,6 grama zasićenih masti.

Osim toga, jaja sadrže željezo i druge esencijalne vitamine, minerale i kemijske spojeve koji su dobri za vaše zdravlje.

Ako redovito jedete jaja, vaše tijelo će biti izloženo ovim pogodnostima.

  • Pomoć u mršavljenju – nedavno istraživanje Centra za pretilost pokazalo je da jedenje jaja za doručak zapravo pomaže ograničiti unos kalorija tijekom dana na 400 kalorija. Osim što vam jaja mogu pomoći s gubitkom težine, prednost im je što su jeftina pa ih si većina ljudi može priuštiti.
  • Pomoć u sprječavanju raka – kemijski spoj pod nazivom kolin, koji se nalazi u jajima, može smanjiti karcinom dojke za 24%. Dnevna doza kolina je 550 mg za muškarce i 425 mg za žene, a jedno jaje sadrži 125,5 mg, što znači da je ženama dovoljno 3, a muškarcima 4 jaja na dan.
  • Smanjenje stresa i tjeskobe – istraživanjem iz 2004. godine otkriveno je da je smanjen stres i anksioznost kod ljudi koji su imali dovoljno lizinskih izvora u prehrani. Istraživači stoga vjeruju da lizin modulira serotonin u živčanom sustavu, a velike količine lizina nađene su upravo u jajima.
  • Zaštita očiju – u žumanjku jaja nalaze se dva antioksidansa, lutein i zeaksantin, a oba imaju zaštitne učinke za vaše oči jer smanjuju rizik od nastanka mrene i makularne degeneracije. Osobe koje konzumiraju 1-2 žumanjaka dnevno imaju povećanu razinu luteina u krvi za 30-50%, a zeaksantina za čak 142%.
  • Ublažavanje upala – jaja sadrže prehrambene fosfolipide, spojeve koji imaju velike učinke na upalu. Otkriveno je da postoji veza između fosfolipida i kolina u jajima i ublažavanja različitih upala u tijelu, a smanjujući upale, smanjujete rizik od kardiovaskularnih bolesti.
  • Zaštita jetre – nedostatak kolina povezuje se i s nakupljanjem lipida u jetri, a ti lipidi dovode do pojave bezalkoholne bolesti masne jetre. Budući da jaja imaju visoku razinu kolina, svakodnevna konzumacija smanjuje rizik od bolesti masne jetre.

Otkrijte zašto treba doručkovati jaja!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najčitanije zanimljivosti