Ovo su tri najčešće pogreške kod detoksikacije

Ovo su tri najčešće pogreške kod detoksikacije

Ovo su tri najčešće pogreške kod detoksikacije
  • Objavljeno: Utorak, 28.01.2020.
  • Broj pregleda: 462
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Kategorija: Detoksikacija

Ako ste ikad isprobali detoksikaciju onda znate da taj proces nije nimalo jednostavan, iako se takvim čini na prvu. Moguće čak i da, unatoč svim uputama i pravilima koje ste proučili, niste uspjeli provesti detoksikaciju u potpunosti.

Stručnjaci preporučuju detoksikaciju 1 do 2 puta godišnje kako bi se tijelo s vremena na vrijeme očistilo od toksina, ojačalo imunitet i oporavilo. Kako bismo vam pomogli u procesu čišćenja organizma, otkrivamo vam koje su tri najčešće greške zbog kojih mnogi odustaju od detoksikacije i način kako da ih izbjegnete.

Pogrešna priprema

Kako biste maksimalno iskoristili dobrobiti detoksikacije važna je dobra organizacija vremena. To se prvenstveno odnosi na pripremu obroka, pogotovo ako ćete ih nositi sa sobom na posao, kako se ne bi dogodilo da uslijed napadaja gladi posustanete, posegnete za nečim slatkim i nezdravim.

Prije samog procesa detoksikacije uzmite si dovoljno vremena za istraživanje. Proučite što je to točno detoksikacija, koje sve vrste detoksikacije postoje i smijete li ju uopće provoditi. Nakon toga odaberite koju vrstu detoksa ćete provesti, razmislite koji dan vam najbolje odgovara da ju provedete, zapišite plan i pripremite namirnice. Dobra organizacija je pola posla.

Ne znate što jesti tijekom detoksikacije

Iako je zdrava prehrana ono što, vjerojatno, prakticirate redovito, kada je riječ o detoksu vrijede malo drugačija pravila. Iako postoje različite vrste detoksikacije, njihova je osnova u pravilu slična.

To znači da tijekom detoksa jedete zdravu, cjelovitu hranu. Ako se vaša uobičajena prehrana sastoji od kofeina, brze hrane, slatkiša i nezdravih masnoća, tijekom detoksikacije vaš organizam može doživjeti popriličan šok. Prije no što krenete provoditi detoksikaciju, postupno isprobajte neke od namirnica koje do sad niste konzumirali kako biste se priviknuli na njihov okus.

Zapamtite, detoksikacija ne bi trebala biti mučenje organizma, izgladnjivanje, niti preskakanje obroka.

Nedostatak podrške

Mnogi odustaju od detoksikacije i prije no što ju isprobaju jer nemaju podršku ljudi kojima su okruženi. Pogotovo su teški trenutci druženja tijekom kojih morate odbiti komad torte ili čašu vina ako će vas okolina ismijavati.

Kako biste izbjegli takve situacije, objasnite svojim bližnjima o čemu je riječ. Dajte im do znanja da se nije riječ o nikakvoj strogoj dijeti i izgladnjivanju, već jednostavno pokušavate očistiti svoje tijelo. Još bolje ako uspijete i prijatelje nagovoriti da isprobaju neku metodu detoksikacije s vama jer ćete tako moći dijeliti svoja iskustva i biti si međusobna potpora.

Kao što smo već napisali, detoksikacija nije jednostavan proces, ali nije ni neizvediv. Da biste ju uspješno proveli pokušajte izbjeći ove pogreške jer nakon provedene detoksikacije osjećat ćete se bolje no ikad.

Vezani sadržaj:

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije