Isprobajte 10 strategija za jačanje mentalnog zdravlja

Isprobajte 10 strategija za jačanje mentalnog zdravlja

Isprobajte 10 strategija za jačanje mentalnog zdravlja
  • Objavljeno: Utorak, 07.05.2019.
  • Broj pregleda: 2.376
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: 123RF

Kategorija: Psihologija

Kada bi se ljudi više fokusirali na održavanje mentalnog zdravlja, lakše bi se usredotočili na cilj i nizali bi uspješnije rezultate. Tijelo neće učiniti ništa što mu um ne naredi. Izgradnja i razvoj mozga, ključ je samodiscipline, zadovoljstva, borbenosti i upornosti. To su vještine koje su potrebne kako bismo zadovoljili fizičku i mentalnu verziju sebe.

U nastavku donosimo 10 strategija pomoću kojih ćete ojačati mentalno zdravlje.

Provedite 15 minuta dnevno u miru

Odvojite 15 minuta dnevno za razmišljanje o napretku i ciljevima. Izdvojite ovo dragocjeno vrijeme za punjenje baterija i provedite ga u samoći. To će vam pomoći razbistriti misli i motivirat će vas za ostvarivanje ciljeva.

Svaki tjedan napravite jednu tešku stvar

Bilo da se radi o tečaju fotografije ili vježbanju, napravite nešto što je korak izvan vaše zone ugode. Suočavanje sa strahom može biti pomak u odnosu na koji vidite sebe. Umjesto da izbjegavate teške zadatke jer se bojite neuspjeha ili stresa koji donose, razbit ćete granice za koje ste mislili da ne možete prijeći. Povežite se bolje sa svojim emocijama. Detektirajte ih i razmislite kako utječu na vaše ponašanje i misli.

Napišite popis zahvalnosti

Dnevno zapišite tri stvari na kojima ste zahvalni i to će s vremenom promijeniti način na koji vidite svijet. Istraživanja pokazuju da zahvalnost i predanost uzrokuju bolji san i manje stresa. Pisanje će vam oduzeti nekoliko minuta, a može vam pružiti potrbnu mentalnu snagu.

Brinite za svoje fizičko zdravlje

Vaš um neće učinkovito funkcionirati ako mu ne priuštite dovoljno sna, tjelesnu aktivnost i pravilnu prehranu. U ovom slučaju, cilj nije biti mršaviji i dobro izgledati u kupaćem kostimu. Cilj je izgraditi zdravo tijelo, kako bismo ojačali um.

Razvijte unutarnji dijalog s djetetom u sebi

Razgovor sa samim sobom može utjecati na ponašanje i emocije. Budite umjereno samokritični. Posvetite se razgovoru kao da razgovarate s pouzdanim prijateljem i otkrijte vlastite potencijale za koje niste ni znali da postoje.

Osvijestite vlastite emocije

Osim sreće ili bijesa, većini odraslih nije ugodno dijeliti svoje osjećaje. Često čujemo izraze poput „Imam leptiriće u trbuhu“ ili „Imam knedlu u grlu“. Osjećamo se manje ranjivo ako se tako izrazimo nego kada kažemo da smo zaljubljeni, tužni ili uplašeni. Emocije igraju veliku ulogu u svakoj odluci koju činite.

Stvorite vremenski okvir za ostvarivanje ciljeva

Mnogo ljudi želi „jednog dana“ napisati knjigu, pokrenuti vlastiti posao, smršaviti. S obzirom na to da „jednog dana“ ne postoji na kalendaru, mala je vjerojatnost da će to i ostvariti. Zadajte vremenski rok za ostvarivanje cilja. Čak i ako niste u mogućnosti ostvariti cilj za godinu ili dvije, napravite vremenski okvir jer ćete na taj način lakše i brže ostvariti željene rezultate.

Provodite više vremena s obitelji i prijateljima

U današnje vrijeme je teško izdvojiti dovoljno vremena za drage ljude. No, istraživanja pokazuju da provođenje vremena s obitelji i prijateljima, itekako utječe na našu dobrobit.

Živite život u skladu s vlastitim vrijednostima

Procijenite gdje i kako ćete usmjeriti svoje vrijeme i energiju, i napravite promjene u skladu s vlastitim vrijednostima. To će vam dati posebnu mentalnu snagu.

Odreknite se jedne loše navike

Na taj način otvarate vrata dobroj navici koja će doći sama po sebi. Dakle, umjesto da kažete da ćete jesti više povrća, odustanite od vrećice čipsa. Odricanje jača snagu uma i zdravlje općenito.

Vezani sadržaj:

Najnovije

Najčitanije