Stigli su rezultati Testeraja: Naše čitateljice su oduševljene OPS BIOTICS+ kozmetikom

• Objavljeno: Četvrtak, 22.12.2022.
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Izvor slike: CENTAR ZDRAVLJA

Kategorija: Testeraj

Završili smo s još jednim Testerajem, posljednjim u ovoj godini, a možda već znate da je on bio drukčiji u odnosu na prethodne. Naše čitateljice su ovaj put imale priliku isprobati OPS BIOTICS+ kozmetiku namijenjenu za njegu lica, ali je svaka od njih dobila personalizirani paket, prilagođen potrebama vlastite kože. Svaki je paket sadržavao tri ili četiri različita proizvoda, kombinacije osmišljenje na temelju dobi i tipa kože korisnice, kao i problema koje želi riješiti poput, primjerice, hiperpigmentacije, akni, pojave bora i slično.

Ukupna ocjena za OPS BIOTICS+ kozmetiku je 4,8 (odličan)

U ovom Testeraju sudjelovalo je 20 čitateljica, a na temelju njihovih recenzija, prosječna ocjena za OPS BIOTICS+ pakete koje su isprobale iznosi 4,8 (odličan). Sve čitateljice su izjavile da bi OPS BIOTICS+ preporučile obitelji i prijateljima te proizvode koje su isprobale planiraju koristiti i dalje, a samo je jedna čitateljica izdvojila jedan proizvod koji joj nije odgovarao. Također, sve su potvrdile kako im se svidjelo što svoju kožu njeguju samo prirodnim sastojcima bez štetnih tvari.

Većina čitateljica je primijetila kako im je nakon korištenja OPS BIOTICS+ paketa koža nahranjena i hidrirana, a neke su, ovisno o tome koje su proizvode koristile, potvrdile i to da im se uravnotežilo lučenje sebuma, da je koža postala čvršća i zaglađenija, da se smanjila pojava prištića i akni, pa čak i hiperpigmentacije. U najvećem broju slučajeva, osim učinkovitosti, pohvalile su i miris i teksturu proizvoda, a neke su istaknule kako su im se kreme ili serumi ispočetka čini ljepljivi, no već nakon nekoliko minuta su se uvjerile da takav osjećaj ne ostaje duže na licu.

Budući da je svaka čitateljica dobila više proizvoda, osim za općenite dojmove nakon tjedan dana testiranja, zamolili smo ih da s nama podijele i svoje dojmove o svakom proizvodu posebno i da ocijene svaki od njih. Kao rezultat, donosimo vam detaljnu analizu i ocjene za čak osam različitih proizvoda:

Potpune recenzije i odgovore svake čitateljice pročitajte klikom na link ili sliku ispod.

Želite li i vi sudjelovati u Testeraju i besplatno testirati zanimljive proizvode, pridružite se Testeraj grupi na Facebooku!

Vitashop