Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Najbolja hrana za koncentraciju

Najbolja hrana za koncentraciju

Najbolja hrana za koncentraciju
  • Objavljeno: Nedjelja, 11.03.2012.
  • Broj pregleda: 5.462
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Osim redovitog sna, tjelovježbe i uravnotežene prehrane, postoje stvari koje će vašu koncentraciju učiniti još boljom.

Orasi

Izvor oleinske kiseline i mononezasićenih masnih kiselina, slično maslinovom ulju. Također u svom sastavu imaju veliku razinu vitamina E, cinka, magnezija, selena i vlakana. Osim pomoći s koncentracijom, orah može igrati ulogu u prevenciji dijabetesa tipa 2 i bolesti srca.

Provjerite zašto svakodnevno trebate konzumirati orašaste plodove!

Lješnjaci

Odličan su izvor omega 3 masnih kiselina koje pomažu kod obavljanja mentalnih funkcija. Sadrže visoku razinu kalija, željeza, cinka, magnezija i vitamina E, koji mogu spriječiti bolesti srca i demenciju.

Bademi

Bademi su odličan izvor mononezasićenih masnih kiselina, magnezija, vitamina B i minerala koji podržavaju obavljanje funkcija mozga, stoga su definitivno na listi hrane koja je odlična za koncentraciju.

Saznajte zašto svaki dan trebate jesti bademe!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti