Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbe snage pobjeđuju glavobolju

Vježbe snage pobjeđuju glavobolju

Vježbe snage pobjeđuju glavobolju
  • Objavljeno: Srijeda, 06.05.2015.
  • Broj pregleda: 189
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Znanstvenici iz Danske su proveli malo istraživanje u kojemu su ustanovili da vježbe snage mogu pomoći u prevenciji glavobolje i ublažiti njihov intenzitet. Naime, mišići vrata i ramena su kod osoba, koje učestalo vode borbu s glavobolom, slabiji za čak 26%

"U svrhu prevencije i ublažavanja glavobolja je vrlo važno shvatititi princip na koji funkcionira mišićni i koštani sustav", izjavio je voditelj istraživanja prof. Bjarne H. Madsen.

U istraživanju, čiji su rezultati objavljeni u časopisu Cephalalgia, je sudjelovalo 60 odraslih osoba koje su patile od učestalih glavobolja i njih 30 koji nisu. Učestale glavobolje označavaju glavobolje koje se javljaju 3 do 4 puta tjedno. Znanstvenici su testirali i mjerili snagu mišića vrata i ramena kod svakog sudionika i na kraju otkrili da su oni čak 26% snažniji kod osoba koje ne pate od učestalih glavobolja.

Prethodna istraživanja su već pokazala da redovito vježbanje može pomoći u prevenciji i ublažavanju intenziteta glavobolja, a ovim istraživanjem se to i potvrđuje. Znanstvenike je iznenadilo to da su mišići vrata i ramena slabiji kod osoba koje pate od učestalih glavobolja.

Najčešći tip glavobolje je tenzijska glavobolja koju karakterizira povećana napetost, ali ne toliko i bolovi, kao što je slučaj kod migrena ili cluster glavobolja koje su obično popraćene začepljenošću sinusa, osjetljivošću na svjetlost pa čak i mučninama i povraćanjem.

Znanstvenici ističu da je jačanje mišića vrata i ramena naročito važno za osobe koje imaju sjedilački tip posla, a to ćete najbolje postići vježbama snage, kao što su sklekovi i podizanje udega.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najčitanije zanimljivosti