Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Navike koje vašu kosu čine tankom

Navike koje vašu kosu čine tankom

Navike koje vašu kosu čine tankom
  • Objavljeno: Nedjelja, 09.03.2014.
  • Broj pregleda: 61
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Tanka je riječ koju sigurno ne želite koristiti kada opisujete svoju kosu. Brojni faktori utječu na zdravlje i izgled kose, od hrane koju jedete do načina na koji ju uređujete. Tanka kosa može postati prošlost ako promijenite samo neke od navika.

Vrući tuševi

Vruća voda dehidrira kosu jednako kao i kožu. Ona tada postaje suha, oštra i sklonija ispadanju. Osim što na taj način ispirete prirodna zaštitna ulja kose, vruća voda također isušuje tjeme, što ga može oštetiti i uzrokovati guljenje. Tuširajte se toplom vodom, a kosu ispirite najhladnijom mogućom vodom.

Korištenje vrućih alata za uređivanje kose

Kosa se sastoji od proteina, a vrući alati ih oštećuju, kao i zaštitnu kutikulu. Jednom kada je kutikula oštećena, kosa se ne može adekvatno uljiti i sklonija je pucanju. Nemojte vruće alate za kosu koristiti više od 2 do 3 puta tjedno. Također odaberite proizvod za kosu koji će ju zaštititi od visoke temperature.

Izgladnjivanje

Izgladnjivanje potiče tijelo da koristi vlastitu energiju kako bi omogućilo svakoj stanici normalan rad, a pri tome ne troši energiju na održavanje zdravlja i izgleda kose. U stvari, jedan od prvih simptoma anoreksije je naglo opadanje kose. Izgladnjivanje je najgore što možete uraditi svojem tijelu. Kosa je većim dijelom sačinjena od proteina, stoga je važno da ih unosite dovoljno.

Nepažljivo tretiranje mokre kose

Vrhovi su najosjetljiviji kada je kosa mokra. Četkanje ili trljanje ručnikom može uzrokovati opadanje kose i pucanje vrhova. Kosu počešljajte prije pranja. Nakon pranja ju blago protrljajte ručnikom koji nije jako grub.

Korištenje gumice za kosu

Korištenje gumice je praktično, ali stavlja prevelik pritisak na kosu i oštećuje ju. Prečvrste gumice za kosu mogu ostaviti trajna oštećenja na kosi. Nosite kosu raspuštenu kada god možete, naročito dok spavate.

Kontracepcijske pilule

Kontracepcijske pilule neće djelovati isto na svaku ženu. Jako je važno da s ginekologom provjerite odgovaraju li vam određene pilule. Pilule, koje sadrže androgen, mogu uzrokovati opadanje kose i pucanje vrhova.

Izlaganje kose suncu

Vjerojatno veliku pažnju posvećujete zaštiti kože od sunca. Trebate isto toliko pažnje posvetiti i kosi. Dugotrajno izlaganje kose UV zrakama može uzrokovati oštećenje kutikule, zbog čega kosa postane lomljiva i počinje naglo opadati. Nosite šešir i koristite proizvode za kosu s UV zaštitom.

Ne perete kosu dovoljno često

Kod pranja kose je potrebno naći zlatnu sredinu. U obzir morate uzeti i vaše navike. Ako se puno znojite, kosu je potrebno češće prati, ali opet nije dobro pretjerivati. Kosu nemojte prati svaki dan, ali svaka dva dana je sasvim u redu. Počnite koristiti šampone koji ne sadrže sulfate jer ćete na taj način spriječiti isušivanje kose.

Komentari

Najnovije

Najčitanije