Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Neke od ovih žena izgubile su i 50 kilograma - ovo su njihovi savjeti!

Neke od ovih žena izgubile su i 50 kilograma - ovo su njihovi savjeti!

Neke od ovih žena izgubile su i 50 kilograma - ovo su njihovi savjeti!
  • Objavljeno: Nedjelja, 28.02.2016.
  • Broj pregleda: 7.280
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

1. Počnite sa sitnim koracima. 'U početku sam trčala 15 minuta dnevno. Nakon nekoliko tjedana povećala sam na pola sata. Zatim još malo više. Napredak dolazi polako, ali sigurno.'

2. Realno sagledajte kojih se navika morate odreći. 'Dok sam bila debela, jela sam gotovo svakodnevno pržene krumpiriće i gomile ugljikohidrata. I jela sam uglavnom 3 velika obroka dnevno. Kada sam krenula s mršavljenjem, počela sam jesti 6 manjih obroka obilatih povrćem. I velikim sam dijelom izbacila ugljikohidrate.'

3. Otkrijte zdravo jelo koje volite i jedite ga što češće. 'Dok sam studirala, željela sam izgubiti nekoliko kilograma. Otkrila sam koliko mi se sviđa sendvič od puretine i kruha od cjelovitih žitarica i jela sam ga nekoliko puta tjedno. Bila sam toliko usredotočena na cilj da ni u jednom trenutku nisam pomislila kako mi je taj sendvič dosadio.'

Isprobajte vodu s limunom koja hidratizira i potiče mršavljenje!

4. Uvodite sitne promjene. 'Shvatila sam da ogromnu količinu kalorija unosim preslatkim sokovima i odlučila sam mjesec dana piti isključivo vodu. Nakon tjedan dana sam se toliko navikla da sam se odlučila na novi izazov - srezati ugljikohidrate. Umjesto običnog, bijelog kruha počela sam jesti onaj od cjelovitih žitarica, a kada sam se zaželjela riže, jela sam smeđu.'

5. Omiljenu hranu promijenite nabolje. 'Oduvijek sam obožavala hamburgere, no kada sam se odlučila riješiti kilograma, počela sam ih raditi od crnog kruha i puretine.'

6. Štedite se za obilate obroke. 'Kada bi se dogodilo da navečer idem na večeru s prijateljima ili na neku zabavu na kojoj sam znala da će biti obilje hrane, tijekom dana sam jela laganije obrote poput smoothieja za doručak i salate za ručak.'

Ako ne možete smršaviti, provjerite jesu li u pitanju ovi hormoni!

7. Zamijenite loše grickalice dobrim. 'Prije sam stalno jela čips, čokoladice i ostali junk, a onda sam ih odlučila zamijeniti orašastim plodovima, tamnom čokoladom i štapićima celera.'

8. Sami kuhajte. 'Pripremajte obroke što zdravije možete. Ja sam počela ribu jesti isključivo s maslinovim uljem, pileće i pureće filee peći na naglo, jesti mnogo povrća, nemasnog sira, orašastih plodova i voća. I uopće nisam osjećala glad.'

9. Uvijek imajte nešto zdravo u torbi. 'Prije sam znala jesti gomilu junka nakon posla, kada bih umirala od gladi. Sada uvijek sa sobom imam neko voće i orašaste plodove, a junk food izbjegavam u širokom luku.'

Saznajte kako smršaviti i izravnati trbuh uz pomoć đumbira!

10. Ne kupujte namirnice kojima ne možete odoljeti. 'Ja na primjer ne mogu odoljeti sladoledu. I znam da, kad bih ga kupila, ne bih bila mirna dok ga cijelog ne pojedem. Zato ga uopće ne želim u zamrzivaču. Kada se zaželim sladoleda, prošetam i kupim si. I ostanem na toj jednoj porciji.'

11. Kombinirajte kardio i vježbe snage. 'Kardio trening mi je pomogao otopiti masne naslage, no zahvaljujući vježbama snage sam oblikovala tijelo. Bez njih ne bih izgledala ni upola dobro kao što izgledam danas.'

12. Vježbajte svakodnevno. 'Naravno da nemam svaki dan vremena za odlazak na trening ili u teretanu, ali se trudim svakog dana odraditi barem neku tjelovježbu. Ako ništa drugo, pješačim maksimalno koliko mogu.'

Smršavite uz ovih 5 napitaka!

13. Nemojte koristiti vježbanje kao opravdanje da se hranite loše. 'Na početku, uvjeravala sam samu sebe da je skroz ok što jedem smeće budući da sam krenula s vježbanjem. Ali ne, nije ok. I vježbanje nikome ne bi trebalo biti opravdanje za lošu prehranu, već poticaj da nam život bude još kvalitetniji.'

14. Dopustite si jedan dan u tjednu kada ćete zgriješiti. 'Vježbam redovito, hranim se koliko god zdravo mogu, ali još uvijek se zaželim čipsa, pohanog mesa, kolača, pizze... I svaki si tjedan priuštim nešto od toga.'

15. Pijte vode koliko god možete. 'Nikud, ali doslovno nikud ne idem bez boce s vodom. Tako bez problema odolijevam sokovima, ali i mnogim drugim napastima. I baš me briga što izgledam smiješno, moja boca je uvijek sa mnom.'

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Čarolija okusa na vašem blagdanskom stolu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije