Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Najbolje vježbe za savršene noge!

Najbolje vježbe za savršene noge!

Najbolje vježbe za savršene noge!
  • Objavljeno: Srijeda, 03.07.2013.
  • Broj pregleda: 1.013
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Čvrste, duge i dobro oblikovane noge su nešto što svaka žena priželjkuje. Previše vremena provodite sjedeći, a to će potaknuti nakupljanje kilograma na području cijelog tijela, naročito donjeg dijela.

Istezanjem mišića kukova i učvršćivanjem mišića stražnjice ovaj trening će potaknuti rad donjeg dijela tijela, učvrstiti bedra i stražnjicu. Napravite 2 do 3 seta svake vježbe 3 do 4 puta tjedno. Vrlo brzo ćete primijetiti prve rezultate, a vaše samopouzdanje će sve više rasti.

Vježba 1

Stanite ispred stepenice i lijevo stopalo stavite na stepenicu. Podignite cijelo tijelo sve dok lijeva noga ne bude u potpunosti ravna. Vratite se na početak. Ovo je jedno ponavljanje. Ponovite i s desnom nogom. Napravite 10 ponavljanja sa svakom nogom.

Vježba 2

Stanite i objema rukama se primite za ravnu površinu ispred sebe. Zamahnite desnom nogom i dignite ju najviše što možete, brzim pokretom zamahnite natrag i prekrižite noge. Ovo je jedno ponavljanje. Napravite ih 20, zatim zamijenite noge i ponovite.

Vježba 3

Stanite tako da su stopala u ravnini s ramenima, a ruke opuštene uz tijelo. Desno koljeno savijte pod kutom od 45°. Kukove usmjerite prema naprijed, a lijeva noga mora ostati ravna. Vratite se na početak. Ovo je jedno ponavljanje. Ponovite 15 puta, a zatim ponovite s lijevom stranom.

Vježba 4

Legnite na leđa. Koljena moraju biti savijena, stopala čvrsto na podu, a dlanovi okrenuti prema podu. Podižite kukove dok tijelo ne poprimi izgled ravne linije od koljena prema ramenima. Zadržite položaj 2 sekunde i vratite se na početak. Ovo je jedno ponavljanje. Napravite 20 ponavljanja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije