Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbe koje ćete trebati

Vježbe koje ćete trebati

Vježbe koje ćete trebati
  • Objavljeno: Petak, 19.03.2010.
  • Broj pregleda: 1.903
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Yoga

Studije pokazuju da joga značajno poboljšava fleksibilnost, ravnotežu, mišićnu snagu i izdržljivost, dajući vam mogućnost da vježbate duže. Joga može također pomoći u kontroli krvnog tlaka, disanja i pulsa, i ubrzati vaš metabolizam kako bi održali zdravu težinu. Postoji više različitih stilova i tipova joge koju možete vježbati.

Svaka joga poza uključuje različit fokus za tijelo. Poze koje se izvode dok stojite izgrađuju snagu nogu, fleksibilnost u donjem dijelu tijela, pogotovo stražnju stranu bedara.

Hodanje

Hodanje je povezano s mnogim zdravstvenim pogodnostima, uključujući i niže stope bolesti srca, moždani udar i dijabetes tipa 2. Hodanje 30 minuta dnevno, nekoliko dana u tjednu, potaknut će gustoću kostiju u žena.

Hodanje bi trebalo biti žustro (obično 5-6 km/h za većinu ljudi), dovoljno da se osjećate malo bez daha, ali još uvijek možete razgovarati.

Trčanje

Kalorije koje trošite variraju ovisno o tjelesnoj težini i intenzitetu, ali prosjek je  oko 60 kalorija po kilometru.

Mnogi ljudi izbjegavaju trčanje zbog straha od utjecaja na koljena i zglobove. Kako bi spriječili ozljede koljena, provjerite da dobro trčite i imate li odgovarajuće tenisice.

Čučnjevi

Čučnjevi su jedan od najučinkovitijih vježbi za toniranje nogu, kvadricepsa u prednjem dijelu bedara, stražnje lože i stražnjice.

Čučanj daje različite rezultate ovisno o vašem tipu tijelu. Ako imate duge noge, čučanj će uglavnom djelovati na stražnjicu i donji dio leđa, a ako imate kraće udove, djelovat će na kvadricepse.

Stanite s nogama u širini kukova, stolica neka bude iza vas. Polako spuštajte kukove kao da ćete sjesti, ali prije nego što vaše tijelo dodirne stolicu, polako se vratite u stojeći položaj. Držite leđa ravno.

Trbušnjaci

Vaši trbušni mišići povećat će ukupnu snagu i moć, pomoći stabilizirati vaš torzo i ublažiti bolove u leđima. Abdominalne vježbe mogu pomoći u jačanju slabih dijelova tijela te kod lijepog držanja.

Učinkovitost bilo koje trbušne vježbe će se razlikovati od osobe do osobe, a ovisit će o čimbenicima kao što su razina kondicije i ozljede. Za dobre rezultate morate trenirati sve tri skupine trbušnih mišića: prednje, poprečne i sa strane. Vaši trbušni mišići, kao i bilo koje druge skupine mišića, trebaju vremena za oporavak od treninga.

Sklekovi

Sklekovi ne zahtijevaju nikakvu opremu, koristite svoju vlastitu težinu i ciljate na brojne različite mišiće. Ako ste početnik, lezite na trbuh s rukama postavljenim malo šire od ramena. Gurnite gornji dio tijela od poda, održavajte ravnu liniju od glave do nožnih prstiju.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije