Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbe za bolje držanje

Vježbe za bolje držanje

Vježbe za bolje držanje
  • Objavljeno: Subota, 21.11.2015.
  • Broj pregleda: 1.688
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Pravilno držanje je više od dobrog izgleda. Osim što vas čini višima i vitkijima, potiče rad probavnog sustava i može podići razinu energije. Kada se držite pogrbljeno, tijelo šalje manju količinu kisika mišićima i manje krvi crijevima, zbog čega može doći do zatvora. Nepravilno držanje može uzrokovati i glavobolju jer se usporava cirkulacija krvi na području vrata i ramena.

Vježba 1

Ova vježba će ojačati mišiće gornjeg dijela leđa i ramena. Spriječit će pogrbljeno držanje i naginjanje prema naprijed.

Sjednite na pilates loptu, savijte koljena, a stopala držite ravno na podu. Vrat treba biti u ravnini s ramenima. Uzmite bučice od 2 do 3 kilograma. Dlanove okrenite jedan prema drugome, a laktove savijte pod pravim kutem. Ruke gurajte u stranu i napnite mišiće ramena. Napravite 3 seta po 10 ponavljanja.

Vježba 2

Ova vježba će pomoći izravnati kralježnicu, čime ćete popraviti držanje. Kada kralježnicu oslobodite pritiska, izgledat ćete čak nekoliko centimetara viši.

Legnite na leđa, savijte koljena i stopala stavite na pod. Glavu poduprite malim jastukom. Otvorite oči i dopustite tijelu da se opušta na podu dok se fokusirate na ravnanje kralježnice. Dišite duboko i ležite tako oko 20 minuta. Nemojte ovu vježbu zamijeniti za spavanje. Ovo je drugačije jer svjesno ispravljate kralježnicu, a savijenim koljenima ćete ju osloboditi od pritiska i stresa. Napravite 1 ponavljanje.

Vježba 3

Ovaj položaj će ojačati mišiće leđa, trbuha i nogu. Također će popraviti cirkulaciju i rad probavnog sustava. Dobro držanje dolazi od snažnog trupa.

Sjednite i oslonite se na nožne prste. Koljena savijte i neka budu u ravnini s ramenima. Rukama krenite prema naprijed i podignite trup. Ispružite noge prema naprijed i jednu ruku u stranu. Okrenite trup prema ruci koju ste ispružili. Izdahnite pri povratku na sredinu, a koljena lagano primaknite prsima i nožnim prstima dotaknite površinu. Napravite 3 do 5 setova, 1 ponavljanje sa svake strane.

Vježba 4

Ova vježba će ojačati mišiće leđa, ruku, ramena, stražnjice i kukova. Na taj način ćete biti primorani držati se uspravno, naročito na području glave i vrata.

Stanite na sve četiri, savijte koljena i raširite stopala. Stražnjicu podignite, a trup spustite tako da su kukovi na natkoljenicama. Zatim ispružite ruke, dlanove držite ravno i čelom dotaknite pod.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije