Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Pobijedite stres na potpuno prirodan način!

Pobijedite stres na potpuno prirodan način!

Pobijedite stres na potpuno prirodan način!
  • Objavljeno: Utorak, 24.05.2016.
  • Broj pregleda: 589
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sve je veći broj ljudi koji vode borbu s kroničnim stresom, a brojna istraživanja su pokazala da stres ima negativan učinak na zdravlje cjelokupnog organizma. Povećava rizik od nastanak visokog krvnog tlaka, srčanih bolesti, anksioznosti i depresije. Srećom postoje potpuno prirodni načini koji će smanjiti razinu stresa i popraviti raspoloženje.

Masaža

Masaža se za opuštanje koristi već tisućama godina. Masaža ublažava bolove, potiče cirkulaciju i smanjuje napetost u mišićima. Dokazano je da je masaža jedan od najboljih načina za smanjenje razine hormona stresa u tijelu.

Pripremite smoothie protiv stresa!

Meditacija

Za meditaciju vam je potrebno svega 15 do 30 minuta dnevno. Sve što vam je potrebno je mir i vaš um. Izolirajte se i provedite određeno vrijeme u tišini. Dišite duboko i polako, fokusirajte se na pokrete tijela dok dišete i dopustite umu da se u potpunosti isprazni.

Tjelovježba

Koju god vrstu tjelovježbe odabrali, imat će odličan učinak na vaše raspoloženje. Tjelovježba opušta i istovremeno potiče oslobađanje endorfina koji popravljaju raspoloženje. Istraživanja su pokazala da osobe koje redovito vježbaju imaju manju razinu hormona stresa u tijelu.

Organizirajte svoj život

Organizacija nam pruža osjećaj kontrole i mira. Postoji niz različitih načina pomoću kojih možete organizirati svoj život. Počnite od svog doma, a kasnije nastavite s organizacijom na radnom mjestu. Vrlo brzo ćete primijetiti kako uredno i organizirano okruženje ima pozitivan utjecaj na vaše raspoloženje.

Usvojite zdrave prehrambene navike

Ono što jedete dramatično utječe na raspoloženje i razinu hormona stresa u tijelu. Postoje namirnice koje smanjuju razinu hormona stresa, a istovremeno tijelo opskrbljuju nutritivno vrijednim spojevima. Najbolji izbor su bobičasto voće, bademi i masna riba.

Ako ste pod kroničnim stresom, stručnjaci preporučuju smanjenje unosa kave tijekom dana jer prekomjeran unos kofeina povećava razinu hormona stresa i stvara osjećaj anksioznosti.

Saznajte kako orasi potiču mršavljenje, usporavaju starenje i ublažavaju stres!

Smanjite korištenje tehnologije

Iskoristite svaku priliku za izolacijom. Pod time mislimo i na izolaciju od tehnoloških uređaja. U svakom danu pronađite vrijeme koje ćete iskoristiti samo za sebe. Isključite sve uređaje, uživajte u trenutku i opustite se.

Povećajte unos B vitamina

Vitamini B kompleksa potiču pravilno funkcioniranje mozga i živčanog sustava. Isto tako, umiruju i uklanjaju kronični umor. Manjak vitamina B kompleksa uzrokuje nastanak razdražljivosti, naglih promjena raspoloženja i anksioznosti. Neki od najboljih izvor vitamina B kompleksa su grah i mahunarke, grašak, orašasti plodovi, pileća jetrica, jaja, mlijeko i mliječni proizvodi.

Aromaterapija

Udisanjem mirisa nekih eteričnih ulja možete u vrlo kratkom razdoblju smanjiti razinu stresa, popraviti raspoloženje i koncentraciju. Istraživanja su pokazala da su najdjelotvorniji mirisi lavanda, kamilica i ružmarin.

Spavajte

Spavanje je najvažnije u regulaciji razine stresa. Premalo sna uzrokuje razdražljivost, anksioznost i kronični stres. S druge strane, previše sna može uzrokovati depresiju i manjak motivacije. Držite se određenih rituala za spavanje jer tijelo voli rituale i rutinu.

Komentari

Najnovije

Najčitanije