VIDEO: Isprobajte ovih 11 namirnica koje potiču imunitet!

VIDEO: Isprobajte ovih 11 namirnica koje potiču imunitet!

VIDEO: Isprobajte ovih 11 namirnica koje potiču imunitet!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 30.10.2017.
  • Broj pregleda: 3.098
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Unosom određenih namirnica možemo narušiti vlastiti imunitet ili ga ojačati. U vrijeme prehlada i gripa, potrebno je zaštititi organizam i ojačati ga kako bismo izbjegli razne infekcije i ubrzali proces ozdravljenja.

U nastavku donosimo popis 11 namirnica za jačanje imuniteta!

1. Agrumi

Agrumi su puni C vitamina koji povećava proizvodnju bijelih krvnih stanica. To je ključno za borbu protiv infekcija. Tu spadaju grejp, naranče, mandarine, klementine i limeta.

Ovaj domaći lijek sprječava prehladu, srčani udar, visoki kolesterol i jača imunitet!

2. Crvena paprika

Crvena paprika ima dvostruko više vitamina C od citrusa, a sadrži i beta karoten. Vitamin C jača imunitet i potiče zdravlje kože dok beta karoten čuva zdravlje očiju.

3. Brokula

Brokula je puna vitamina i minerala. Obiluje vitaminima A, C i E, mnogim antioksidansima i vlaknima.

4. Češnjak

Češnjak aktivno sudjeluje u borbi protiv infekcija, snižava krvni tlak i potiče elastičnost žila.

5. Đumbir

Đumbir može smanjiti upalu, ublažiti mučnine, sniziti kolesterol i kroničnu bol.

6. Špinat

Špinat je izrazito bogat vitaminom C, antioksidansima i betakarotenom što potiče jačanje imunološkog sustava.

7. Jogurt

Grčki jogurt, ili onaj s probioticima, je idealan za jačanje imuniteta. Jogurt sadrži vitamin D koji pomaže u regulaciji imunološkog sustava i aktivno sudjeluje u obrani tijela od raznih infekcija.

8. Bademi

Kada je riječ o prevenciji i borbi protiv prehlade, vitamin E je izuzetno važan. Ovaj vitamin je topljiv u mastima. Bademi sadrže vitamine i zdrave masti. Pola šalice badema sadrži 100% dnevne potrebe za vitaminom E.

Isprobajte ovih 13 jednostavnih savjeta za jačanje imuniteta!

9. Zeleni čaj

Zeleni čaj je pun antioksidansa koji potiču imunitet.

10. Kivi

Kivi obiluje kalijem, vitaminom K i C, što pozitivno utječe na imunitet.

11. Sjemenke suncokreta

Sjemenke suncokreta su pune hranjivih tvari, uključujući fosfor, magnezij i vitamin B6 i vitamin E.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije