Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

VIDEO: Isprobajte ovih 11 namirnica koje potiču imunitet!

VIDEO: Isprobajte ovih 11 namirnica koje potiču imunitet!

VIDEO: Isprobajte ovih 11 namirnica koje potiču imunitet!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 30.10.2017.
  • Broj pregleda: 2.682
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Unosom određenih namirnica možemo narušiti vlastiti imunitet ili ga ojačati. U vrijeme prehlada i gripa, potrebno je zaštititi organizam i ojačati ga kako bismo izbjegli razne infekcije i ubrzali proces ozdravljenja.

U nastavku donosimo popis 11 namirnica za jačanje imuniteta!

1. Agrumi

Agrumi su puni C vitamina koji povećava proizvodnju bijelih krvnih stanica. To je ključno za borbu protiv infekcija. Tu spadaju grejp, naranče, mandarine, klementine i limeta.

Ovaj domaći lijek sprječava prehladu, srčani udar, visoki kolesterol i jača imunitet!

2. Crvena paprika

Crvena paprika ima dvostruko više vitamina C od citrusa, a sadrži i beta karoten. Vitamin C jača imunitet i potiče zdravlje kože dok beta karoten čuva zdravlje očiju.

3. Brokula

Brokula je puna vitamina i minerala. Obiluje vitaminima A, C i E, mnogim antioksidansima i vlaknima.

4. Češnjak

Češnjak aktivno sudjeluje u borbi protiv infekcija, snižava krvni tlak i potiče elastičnost žila.

5. Đumbir

Đumbir može smanjiti upalu, ublažiti mučnine, sniziti kolesterol i kroničnu bol.

6. Špinat

Špinat je izrazito bogat vitaminom C, antioksidansima i betakarotenom što potiče jačanje imunološkog sustava.

7. Jogurt

Grčki jogurt, ili onaj s probioticima, je idealan za jačanje imuniteta. Jogurt sadrži vitamin D koji pomaže u regulaciji imunološkog sustava i aktivno sudjeluje u obrani tijela od raznih infekcija.

8. Bademi

Kada je riječ o prevenciji i borbi protiv prehlade, vitamin E je izuzetno važan. Ovaj vitamin je topljiv u mastima. Bademi sadrže vitamine i zdrave masti. Pola šalice badema sadrži 100% dnevne potrebe za vitaminom E.

Isprobajte ovih 13 jednostavnih savjeta za jačanje imuniteta!

9. Zeleni čaj

Zeleni čaj je pun antioksidansa koji potiču imunitet.

10. Kivi

Kivi obiluje kalijem, vitaminom K i C, što pozitivno utječe na imunitet.

11. Sjemenke suncokreta

Sjemenke suncokreta su pune hranjivih tvari, uključujući fosfor, magnezij i vitamin B6 i vitamin E.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije