Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Hrana koja jača imunitet

Hrana koja jača imunitet

Hrana koja jača imunitet
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 07.12.2015.
  • Broj pregleda: 3.350
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Sezona gripe i prehlade obično započinje u prosincu i traje do veljače. Stoga je sada pravo vrijeme da povećate unos namirnica koje će ojačati vaš imunitet. Vitamini, naročito beta karoten, vitamin C, D i E, pomažu u jačanju imuniteta i razvijanju otpornosti tijela prema bolestima. Folna kiselina, mangan, riboflavin, željezo i cink vam također mogu pomoći da kroz sezonu gripe prođete potpuno bezbolno.

Naravno, prehrana vas neće učiniti 100% otpornima na gripu i prehladu, ali konzumacija ove hrane može ojačati vaš imunitet i pomoći vam da izbjegnete bolesti. Također, ove namirnice vam mogu pomoći da prije ozdravite.

Isprobajte domaći sirup za jak imunitet!

Bundeva

Bundeva i drugo voće i povrće žute ili narančaste boje pružaju odličan izvor vitamina A, zajedno s bogatom količinom topivih vlakana, folne kiseline, mangana i riboflavina. Redovita konzumacija će vam pomoći u prevenciji svih bolesti.

Pročitajte zašto volimo bundevu.

Špinat

Šalica kuhanog špinata će osigurati čak 5% preporučene dnevne doze cinka. Zadovoljit će dnevnu potrebu tijela za vitaminom A, 29% dnevne potrebe za vitaminom C i 19% dnevne potrebe za vitaminom E. Špinat je odličan izvor željeza, ali također sadrži i spojeve koji mogu otežati njegovu apsorpciju, stoga je važno da uz špinate jedete hranu koja će osigurati apsorpciju željeza, kao što je citrusno voće.

Saznajte sve o špinatu, čuvaru našeg zdravlja!

Sjemenke bundeve

Ako ćete konzumirati sjemenke bundeve, najbolje je da ih prije konzumacije termički obradite jer one tek tada oslobađaju svoje ljekovite sposobnosti. Oko 30 grama sjemenki bundeve će zadovoljiti čak 19% preporučene dnevne doze cinka.

Pročitajte više o blagotvornom utjecaju sjemenki bundeve na zdravlje.

Bobičasto voće

Bobičasto voće može učiniti čuda za vaše zdravlje, kao i za prevenciju gripe i prehlade. Bobičasto voće je odličan izvor vitamina C i antioksidanata koji pomažu tijelu u zaštiti od niza bolesti. Bobičasto voće može ublažiti simptome gripe i prehlade.

Pročitajte kako bobičasto voće štiti srce.

Gljive

Gljive su jedan od najboljih prehrambenih izvora vitamina D, kojeg je uistinu teško naći u prehrani pa se tjelesna potreba za tim vitaminom najčešće zadovoljava uzimanjem suplemenata. Također su odličan izvor riboflavina i mangana.

Grah

Šalica kuhanog crnog graha će osigurati čak 13% preporučene dnevne doze cinka. Crni grah, ali i ostale vrste graha, su odličan izvor mangana, folne kiseline, željeza i topivih vlakana, zbog čega ga svakako želite uvrstiti u prehranu.

Brokula

Brokula je odličan izvor vitamina A, C i E. Također sadrži i folnu kiselinu, mangan i željezo. Za brokulu je dokazano kako pomaže u prevenciji različitih vrsta raka i da može ojačati otpornost tijela na niz bolesti, uključujući gripu i prehladu.

Čaj

Sve vrste čajeva su dobre za jačanje imuniteta. Svakodnevna konzumacija čaja može pomoći u prevenciji gripe i prehlade, ali i drugih bolesti. Jedno istraživanje je pokazalo da čaj sadrži spojeve koji pomažu vašem tijelu da se obranite od bakterija i virusa.

Provjerite zašto je dobro piti čaj od đumbira!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije