Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Savjeti za zdravu prehranu

Savjeti za zdravu prehranu

Savjeti za zdravu prehranu
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 09.05.2011.
  • Broj pregleda: 7.975
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Zdrava prehrane nije stroga prehrana koja ograničava određene namirnice. Umjesto toga, riječ je o tome da se dobro osjećate, imate više energije i budete zdravi. Svaki nutricionist će vam reći da zdrava prehrana podrazumijeva 5 obroka, tri glavna i dva međuobroka. To znači da nikada niste gladni, da jedete sve, ali u razumnim količinama.

Zdrave prehrana započinje s učenjem kako i koliko jesti. To nije nikakva dijeta, to je način prehrane koji može smanjiti rizik od bolesti poput bolesti srca, raka i dijabetesa, i spriječiti pojavu depresije. Osim toga, učenje o zdravim navikama može potaknuti energiju, izoštriti pamćenje i stabilizirati raspoloženje. Možete proširiti ​asortiman zdrave hrane i naučiti kako unaprijed planirati obroke.

Ljudi često misle da je zdrava prehrana nešto komplicirano i teško za pratiti, ali glavni temelj zdrave prehrane je umjerenost. Unatoč tome što određene dijete tvrde, svi mi imamo potrebu za omjerom ugljikohidrata, proteina, masti, vlakna, vitamina i minerala kako bi ostali zdravi.

Ako se želite zdravo hraniti i pri tome izgubiti pokoji kilogram možete isprobati ove savjete:

Ne preskakati obroke

Tri obroka i međuobroci između u planu prehrane omogućuju da ne budete gladni i da imate dovoljno energije tokom dana.

Zdrav način pripreme hrane

Odaberite namirnice koje su pripremljene na žaru, pečene i kuhane umjesto pržene hrane i hrane pripremljene s puno ulja. U mjesto dodavanja manje zdravih preljeva kao što su maslac, margarin ili umak od pečenja neka se namirnice pripremaju u vlastitom soku. Potrebno je skinuti kožu i višak masnoće s mesa kako ne biste unosili dodatne kalorije i masnoću.

Izbjeći previše šećera

Slatka pića su veliki izvor praznih kalorija koje tijelo možda neće trebati, a nemaju vitamina, minerala, proteina, pa čak ni vlakana. Kao zamjenu za šećer treba koristiti zaslađivače, ali i njihov unos treba ograničiti.

Mnogo šećera se također nalazi u slasticama kao što su kolači, keksi i bomboni. Ne treba ih u potpunosti izbacivati iz prehrane samo ograničiti konzumaciju ili umjesto bombona pojesti voćku.

Ne razmišljati o dijeti

Ne postoje dobra ili loša jela. Sva hrana može biti dio zdrave prehrane, ako se jede umjereno. Nema zabranjenih namirnica, jedite sve, ali u umjerenim količinama.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije