Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Znate li što je spirulina?

Znate li što je spirulina?

Znate li što je spirulina?
  • Objavljeno: Petak, 16.10.2015.
  • Broj pregleda: 553
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Spirulina je alga plavo – zelene boje. Odličan je izvor dijetalnih vlakana, vitamina B skupine i željeza. Vrlo često se koristi za poticanje mršavljenje, ublažavanje simptoma ADHD – a, groznice, dijabetesa, stresa, kroničnog umora, anksioznosti, depresije i predmenstrualnog sindroma.

Neki stručnjaci ističu da se spirulina može koristiti za jačanje imuološkog sustava, poticanje pamćenja, povećanje razine energije, regulaciju razine kolesterola, prevenciju srčanih bolesti, brže zacjeljivanje rana i bolji rad probavnog sustava.

Alergije

Rana preliminarna istraživanja su pokazala da 2 grama spiruline jednom dnevno mogu ublažiti simptome alergija.

Pročitajte na što smo sve alergični.

Trovanje arsenom

Uzimanje spiruline zajedno sa cinkom dva puta dnevno u razdoblju od 12 tjedana može smanjiti razinu arsena i spriječiti nastanak komplikacija.

ADHD

Spirulina može ublažiti simptome ADHD – a.

Tikovi i titranje kapaka

Svakodnevno uzimanje spiruline u razdoblju od 6 mjeseci može ublažiti tikove i titranje kapaka.

Kronični umor

Uzimanjem 1 grama spiruline 3 puta dnevno možete ublažiti simptome kroničnog umora.

Saznajte sve o kroničnom umoru!

Dijabetes

Rana preliminarna istraživanja su pokazala da dijabetičari koji uzimaju 1 gram spiruline dva puta dnevno imaju nižu razinu šećera u krvi.

Hepatitis C

Osobe koje pate od hepatitisa C i uzimaju 500 miligrama spiruline 3 puta dnevno u razdoblju od 6 mjeseci osjećaju poboljšanje funkcije jetre.

Visoka razina kolesterola

Spirulina može pomoći u smanjenju razine lošeg (LDL) i povećanju razine dobrog (HDL) kolesterola.

Pročitajte kako možete regulirati kolesterol bez lijekova.

Simptomi menopauze

Uzimanje 1.6 grama spiruline u razdoblju od 8 tjedana može ublažiti anksioznost i nagle promjene raspoloženja kod žena u menopauzi.

Pročitajte kako upravljati simptomima menopauze.

Mršavljenje

Istraživanja su pokazala da svakodnevnim uzimanjem spiruline možete potaknuti mršavljenje.

Spirulina može pomoći i kod sljedećih stanja:

  • predmenstrualni sindrom,
  • oslabljen imunološki sustav
  • anksioznost
  • depresija
  • slabo pamćenje
  • niska razina energije
  • srčane bolesti
  • usporen rad probavnog sustava.

Nuspojave

Alge koje su uzgajane u kontroliranim uvjetima ne sadrže zagađivače koji mogu oštetiti zdravlje jetre, kao što su toksični metali ili štetne bakterije. Alge, uzgajane u zagađenom okruženju mogu oštetiti zdravlje jetre, uzrokovati bolove u trbuhu, mučninu, povraćanje, slabost, prekomjernu žeđ, ubrzan rad srca, šok i smrt.

Mjere opreza i upozorenje

Nema dovoljno dokaza koji bi upućivali u to da je uzimanje spiruline sigurno za trudnice i dojilje pa im stručnjaci savjetuju da ju ne uzimaju.

Također, istraživanja nisu pokazala da je uzimanje spiruline sigurno za osobe koje pate od autoimunih bolesti kao što su multipla skleroza, lupus ili reumatoidni artritis.

Interakcija

Neki lijekovi mogu doći u interakciju sa spirulinom, kao što su azatioprin, basiliksimab, ciklosporin, daklizumabm, mikofenolat, takrolimus, sirolimus, prednizon, kortikosteroidi i drugi.

Doziranje

Preporučena dnevna doza spiruline ovisi isključivo o dobi i cjelokupnom zdravstvenom stanju. Bez obzira na to što je spirulina prirodni proizvod, to ne znači da je potpuno sigurna i da doziranje nije važno.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije