Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

6 pokreta za istezanje cijelog tijela

6 pokreta za istezanje cijelog tijela

6 pokreta za istezanje cijelog tijela
  • Objavljeno: Srijeda, 19.06.2013.
  • Broj pregleda: 1.479
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kada nemate vremena za vježbanje svakako izdvojite vrijeme za kvalitetno istezanje cijelog tijela. Istezanje je važan dio vježbanja. Poboljšava kontrolu pokreta, pospješuje cirkulaciju, smiruje um i smanjuje rizik od nastanka ozljeda.

Najbolje bi bilo kada biste ovaj trening radili svakodnevno. Pazite na disanje i stanite ako u bilo kojem trenutku osjetite neugodnu bol.

Vježba 1

Desnom nogom iskoračite i savijte oba koljena. Prste stavite na pod ili na jastučiće ako ne možete dosegnuti pod.

Udahnite. U jednom pokretu izdahnite dok istežete desnu nogu. Polako se vratite u početni položaj. Ponovite 4 puta, potom zamijenite strane.

Vježba 2

Stanite sa spojenim stopalima, ruke ispružite iznad glave. Spojite dlanove. Udahnite dok ruke podižete iznad glave.

Izdahnite dok savijate trup udesno. 5 puta duboko udahnite i izdahnite i polako se vraćajte na sredinu. Ponovite isto s lijevom stranom.

Vježba 3

Stanite tako da su stopala raširena u ravnini s kukovima, a koljena lagano savijena. Spojite dlanove iza leđa. Ako ne možete spojiti dlanove, uzmite ručnik i primite ga za rubove. Udahnite, ispružite ruke i uspravite prsa.

Izdahnite i savijte se u trupu, pustite ruke da se istežu iznad glave. 5 puta duboko udahnite i izdahnite.

Vježba 4

Iskoračite desnom nogom, savijte oba koljena, a lijevo koljena naslonite na pod.

Ruke stavite ispred desne noge i prekrižite prste. Dlanove okrenite prema podu.

Udahnite, ruke ispružite iznad glave što više možete. 5 puta duboko udahnite i izdahnite. Zamijenite stranu.

Vježba 5

Sjednite na pod i ispružite noge.

Savijte desno koljeno i prebacite desno stopalo preko lijeve noge. Desnu ruku stavite na pod, prste okrenite prema van. Savijte lijevi lakat i okrenite se udesno tako da su leđa okrenuta prema desnom koljenu. Udahnite.

Izdahnite i rukom pritisnite nogu dok gledate prema desnom ramenu. Udahnite i izdahnite 5 puta, zatim se polako vratite na početni položaj. Zamijenite strane.

Vježba 6

Sjednite na pod, ispružite noge.

Savijte koljena i spojite stopala, pustite da koljena padaju u stranu prema podu. Držite gležnjeve, udahnite i uspravite se.

Izdahnite dok se naginjete prema naprijed. Dlanove stavite na pod. Udahnite i izdahnite 5 puta.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije