Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Izravnajte trbuh u samo nekoliko minuta dnevno!

Izravnajte trbuh u samo nekoliko minuta dnevno!

Izravnajte trbuh u samo nekoliko minuta dnevno!
  • Objavljeno: Četvrtak, 23.06.2016.
  • Broj pregleda: 6.722
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Tražite jednostavan i brz način da se dovedete u formu i riješite suvišnih kilograma na području trbuha? Ovaj trening će vam u tome pomoći i istovremeno će učvrstiti mišiće ruku, stražnjice i bedara.

Vježba 1

Aktivira mišiće trbuha i nogu.

Legnite na leđa i noge ispružite iznad kukova. Ruke ispružite iza glave. Podignite trup i rukama idite prema stopalima. Noge cijelo vrijeme držite ispruženima. Vratite se na pod i spustite lijevu nogu prema podu. Vratite se u početni položaj i napravite 20 ponavljanja. Isto ponovite s drugom nogom.

Vježba 2

Aktivira mišiće trbuha i nogu.

Stanite na lijevu nogu i lijevu ruku ispružite sa strane tako da je u ravnini s ramenom. Desnu nogu podignite desetak centimetara od poda. Savijte desnu ruku u laktu i koljenom desne noge dodirnite lakat desne ruke. Napravite 15 ponavljanja i isto ponovite s drugom stranom.

Vježba 3

Aktivira mišiće prsa i trbuha.

Legnite na leđa. Koljena savijte tako da su pod pravim kutem. Uzmite bučice i ruke ispružite ispred prsa. Desnu nogu držite savijenu, a lijevu spustite prema podu. Brojite do 1, vratite se na početak i napravite 10 ponavljanja. Isto ponovite s drugom stranom.

Vježba 4

Aktivira mišiće ramena, trbuha i stražnjice.

Sjednite na pod. Koljena savijte. Uzmite bučice i primaknite ih ramenima tako da su laktovi okrenuti u stranu, a dlanovi jedan prema drugom. Lagano se nagnite u natrag i ispružite ruke iznad glave dok podižete stopala nekoliko centimetara od poda i koljena primičete prsima. Brojite do 3, vratite se na početak i napravite 15 ponavljanja.

Vježba 5

Aktivira mišiće trbuha, stražnjice i nogu.

Stanite tako da su stopala spojena. Spustite se u iskorak i lijevom rukom dotaknite desno stopalo. Ustanite i podignite desno koljeno tako da je u ravnini s kukovima. Šake primaknite prsima i laktove savijte u stranu. Napravite 15 ponavljanja i isto ponovite s drugom stranom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije