Isprobajte namirnice koje poboljšavaju koncentraciju!

Isprobajte namirnice koje poboljšavaju koncentraciju!

Isprobajte namirnice koje poboljšavaju koncentraciju!
  • Objavljeno: Četvrtak, 08.12.2016.
  • Broj pregleda: 2.302
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Prehrana može utjecati na pamćenje, koncentraciju i funkciju mozga. S godinama stare i naš um i tijelo, a dobra vijest je da možete održati zdravlje i vitalnost mozga zdravim namirnicama i dodacima prehrani.

Kofein daje energiju

Nema čarobnog napitka koji će povećati inteligenciju ali određene tvari, kao što je kofein, mogu povećati energiju i pomoći da se koncentrirate. Takva reakcija je kratkotrajna, a pretjerani unos kofeina može prouzročiti nervozu i nelagodu.

Šećer može poboljšati budnost

Šećer je mozgu omiljeno gorivo. No, ne radi se o stolnom bijelom šećeru nego o glukozi. Šećer iz voća i ostalih namirnica može kratkoročno poboljšati memoriju, razmišljanja i mentalne sposobnosti. Pripazite na unos šećera jer pretjerivanje može biti kontraproduktivno. Osim toga, pretjerani unos šećera utječe na debljanje.

Isprobajte najbolje savjete za bolju koncentraciju!

Ne preskačite doručak

Istraživanja su pokazala da konzumiranje doručka može poboljšati kratkotrajno pamćenje i pozornost. Osobe koje doručkuju produktivnije su tijekom dana. Za doručak birajte cjelovite žitarice, mliječne proizvode i voće. Ograničite unos hrane u bilo kojem dijelu dana jer prejedanje i visokokalorične namirnice ometaju koncentraciju.

Riba je hrana za mozak

Riba obiluje omega 3 masnim kiselinama koje su ključne za zdravlje mozga. Zdrave masti štite od demencije, moždanog udara i usporavaju mentalno propadanje. Osim toga, mogu imati ključnu ulogu u pamćenju. Za mozak i srce potrebno je jesti dvije porcije ribe tjedno.

Čokolada i orasi na dnevnoj bazi

Orašasti plodovi i sjemenke su dobar izvor antioksidansa i vitamina E koji je povezan s propadanjem kognitivnih funkcija. I tamna čokolada ima antioksidativna svojstva i sadrži prirodne stimulanse poput kofeina koji može poboljšati koncentraciju. Konzumirajte do 30 g orašastih plodova i tamne čokolade dnevno.

Borovnice su izrazito hranjive

Istraživanja na životinjama pokazuju da borovnice mogu zaštititi mozak od oštećenja uzrokovanih slobodnim radikalima. To indirektno utječe na Alzheimerovu bolest i demenciju. Prehrana bogata borovnicama može pomoći u učenju i mišićnoj funkciji mozga.

Popravite raspoloženje, pamćenje i koncentraciju uz ova 2 smoothieja!

Prednosti zdrave prehrane

Uravnotežena i zdrava prehrana svakako pozitivno utječe na koncentraciju. Teški i kalorični obroci izazivaju umor, a premalo kalorija može dovesti do zbunjujuće gladi.

Vitamini, minerali i dodaci prehrani

Iako vitamini B, C, E, beta karoten i magnezij jačaju mozak, korisni su samo za one kojima ti nutrijenti nedostaju. Prije konzumacije se posavjetujte s liječnikom.

Pripremite se važne događaje

Želite li maksimalno osposobiti koncentraciju, započnite dan čistim prirodnim sokom, pecivom od cjelovitog zrna i dimljenim lososom. Obrok završite šalicom crne kave. Osim prehrane, stručnjaci preporučuju kvalitetan san, hidrataciju organizma, tjelovježbu i meditaciju.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Blagdanska kuharica

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije