Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako se zauvijek riješiti celulita?

Kako se zauvijek riješiti celulita?

Kako se zauvijek riješiti celulita?
  • Objavljeno: Srijeda, 23.03.2011.
  • Broj pregleda: 11.421
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Većina žena ga ima, a nijedna žena ga ne želi. I sami ste vjerojatno potrošili hrpu novca da biste se oslobodili celulita. Vaše primarno oružje za borbu protiv celulita je intenzivan trening kako bi izgradili mišiće i zdrava prehrana. Kombinirajte to sa svojom kremom protiv celulita i on neće imati šanse.

Počnite raditi pet kardio treninga na tjedan od 20 do 45 minuta ili više i odaberite dvije ili tri vježbe u nastavku koje će vas ostaviti bez daha. Niste sigurni kako pojačati intenzitet? Nakon zagrijavanje ubacite jednu od sljedećih mini-vježbi.

Provjerite kako tuširanjem možete pobijediti celulit!

Maksimalnom brzinom trčite 30 sekundi do 1 minute. Odmorite 30 sekundi do 2 minute, a zatim ponovite do 8 puta.

Trčite uzbrdo najbrže što možete dok ne dođete do točke u kojoj morate usporiti. Zatim postupno vratite nagib prema dolje svake minute dok ne dođete do mjesta gdje ste počeli. Ako želite, održavajte lak do umjeren intenzitet u trajanju od 3 do 5 minuta i ponovite uspon.

Povećajte nagib i penjite se minutu, a zatim držite nagib i trčite najbrže što možete 30 sekundi do 1 minute. Usporite na 2 minute, a zatim ponovite kombinaciju uspona i sprinta 4 ili 5 puta, podižući nagib svaki put.

Što i kako jesti?

Jedite obroke i manje međuobroke prema rasporedu

Držeći se redovitih dnevnih obroka, vaš mozak će naučiti kada očekuje hranu, a kada ne, tako da je manje vjerojatno da ćete ogladnjeti između obroka. Na taj način ćete izbjeći neplanirane obroke koji često znaju izbjeći kontroli, jer su obično krcati kalorijama ili šećerom.

Izbjegavajte bijelo brašno

Najmanje dva istraživanja su pokazala da ljudi koji jedu najviše cjelovitih žitarica imaju manje masnoće na trbuhu od onih koji jedu manje složene ugljikohidrate. Uz raznolikost proizvoda od cjelovitog zrna na policama trgovina, izbor je lakši nego ikad. Veći sadržaj vlakana u cjelovitom pšeničnom kruhu i tjestenini pruža osjeća sitosti.

Ovi koraci su ključni za prevenciju celulita!

Sprijateljite se s mastima

Kako bi izgubili mast, morate se osloboditi fobije od masnoća. Zdrave masti koje se nalaze u orasima, sjemenkama, avokadu i maslinovom ulju, zapravo mogu pomoći da izgubite težinu (i celulit). One su bogatog okusa, teksture i osjećaja zadovoljstva, a to je sve što vam je potrebno ako se želite držati zdrave prehrane. Samo ih koriste kao začine, a ne glavno jelo. Žlica pirea od avokada na sendviču za ručak ili žličica sjemenki suncokreta s povrćem za večeru. Vi birate!

Varajte na pravi način

Dan kada jedete što god želite možete dodati do tisuću (da, tisuću) dodatnih kalorija. Također može otežati povratak na pravi put sljedeći dan, kada vaš mozak želi još samo malo one čokoladne torte. Umjesto cijelog dana, preporučuje se varanje na samo jednom obroku tjedno, ako baš morate.

Pobijedite celulit sa samo 6 pokreta!

Fokusirajte se na ono što imate na tanjuru

Previše okusa i mirisa može potaknuti proizvodnju hormona koji potiču glad, mada zapravo niste gladni. Umjesto toga, odlučite se za jednostavne okuse i začine poput crvene paprike i čilija u prahu. Prema nedavnom istraživanju objavljenom u International Journal of Obesity, one sadrže spoj kapsaicin koji može povećati osjećaj sitosti i pomoći da jedete manje. Pokušajte sa začinima kao što su kumin, kurkuma ili korijander, ako vam ljuća hrana ne odgovara.

Jedan dan u tjednu jedite samo povrće

Nedavna studija u časopisu International Journal of Obesity utvrdila je da ljudi koji su jeli najviše mesa imaju oko 27 posto veću vjerojatnost da će biti pretili i 33 posto veću vjerojatnost za abdominalnu pretilost (opasne masnoće koje se nakupljaju oko struka i povećavaju rizik od bolesti srca), nego ljudi koji su jeli najmanje količine mesa. Oni također konzumiraju u prosjeku oko 700 kalorija više na dan.

Jedite predjelo

Studije pokazuju da ako pojedete nešto prije ručka i večere, jest ćete manje. Odaberite voće ili niskokaloričnu slasticu. Zatim jedite glavni obrok u ovom omjeru: povrće koji bi trebao zauzeti oko pola tanjura, zatim proteini, a onda ugljikohidrati od cjelovitog zrna.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije