Kako izbaciti neželjene misli?

Kako izbaciti neželjene misli?

Kako izbaciti neželjene misli?
  • Objavljeno: Subota, 24.09.2016.
  • Broj pregleda: 2.141
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kategorija: Psihologija

Jeste li ikada pokušali izgubiti na težini, a da pritom ne razmišljate o hrani? Jeste li pokušali biti hladni prema bivšoj ljubavi, ne razmišljajući o njoj? Jeste li pokušali prestati pušiti pokušavajući ne razmišljati o pušenju? Je li upalilo? Kladimo se da nije, no to nije vaša krivica.

Ljudi često pokušavaju blokirati neželjene misli i osjećaje kako bi se ograničili utjecaj misli na ponašanje. Kada su na dijeti pokušavaju potisnuti misli o primamljivim grickalicama, alkoholičari potiskuju svoju želju za pićem, radnici pod stresom potiskuju osjećaj tjeskobe, a osobe koje žele prestati pušiti potiskuju misli o pušenju.

Provjerite što negativno razmišljanje radi vašem mozgu!

Osim što je potiskivanje vrlo zahtjevno, donosi samo trenutno rješenje i može imati neželjene posljedice. Zapravo povećava učestalost misli koje pokušavamo maknuti s uma. Ako pokušavate obuzdati misli o pušenju, vjerojatno će vaša želja za pušenjem biti izrazito jaka. To je ta neželjena posljedica koja će na kraju dovesti do ponovnog početka pušenja. Je li potiskivanje misli i želje za cigaretom loš pristup za prestanak pušenja? Odgovor je da.

Donosimo dva načina na koje možete uspješno prestati razmišljati o neželjenim stvarima, bez posljedica.

Ne potiskujte nego zamijenite

Odlučite unaprijed što ćete misliti o tome kada počnete razmišljati o pušenju, grickalicama ili o nečem trećem. Ako krenete razmišljati o tome kako bi bilo dobro pojesti ukusan bombon, pokušajte zamijeniti tu misao s mišlju usmjerenom na zdravlje i mršavljenje. Na primjer, bolje se osjećam u uskim trapericama nego kada pojedem bombon.

Saznajte kako umiriti misli!

Ne potiskujte nego planirajte

Stvaranje plana B je učinkovita metoda za one koji se bore s iskušenjima. Ne morate nužno blokirati misli ili potiskivati želju za nečime. Radije unaprijed smislite što ćete učiniti u tom trenutku kako biste ostvarili svoj cilj. Na primjer, ako počnete razmišljati o pušenju, planirajte žvakati žvakaću gumu ili izađite van i nekoliko puta duboko udahnite svježi zrak. Bez obzira kakav je vaš plan, to će prekinuti vezu između misli i prepuštanja iskušenju. Tijekom vremena, misli će nestati same.

Najnovije

Najčitanije